Jump to content

Verkkiksen Buggy


Recommended Posts

Joku saattaa olla huomannutkin verkkokauppa.comin arpajaispalkinnoksi laittaman kirpun. Poikkesin eilen illalla siinä heidän pisteellään ja nappasin samalla kuvan kojelaudan alta. 

post-2204-0-25981100-1403448007_thumb.jpg

Link to comment

Jeppis. Äkkiä arvioiden, niin tuossa saattaa olla vielä mahdollisia huolia tiedossa palkinnon voittajalle - ellei sitten mene niin fiksusti, että laitattavat piuhat ojennukseen ennen luovutusta. Nyt kyltti rohkaisee menemään istumaan (ts. kuvauttamaan itsensä) autoon ja ei ole varmaan kenellekään yllätys, että yksi sun toinenkin ropeltaa innokkaasti erinäisiä irtoasioita.

Edited by rami
Link to comment

Aika monta käyttöautoa ja harraste pelin sähköjä "siivonneena" toi on tuttu näky, silti en voi vaan ymmärtää miksi ne on usein noin, uudemmista autoista saa helposti pahvilaatikollisen johtoja ja laatikota kun purkaa pois jälkiasenteiset murtohälyttimet ja keskuslukitukset, kummaa yleensä auto alkaa toimimaan sen jälkeen.

 

Ennen vanhaan kun seurasin kirppujen myyntiilmoituksia oli usein mainintana "toimii muuten paitsi pientä sähkövikaa", ei ihme kun on roistaistu jonkun kuplaraadon johtosarjan sinne jossa on liikaa johtoja ja liian pitkä johtosarja...

 

Tässä yksi minun siivous saldoista kaverin Porsche 911 -84, eikä tuossa ole kaikki siitä autosta kun stereot olin jo hävittänyt...

 

johtoja.jpg

 

Ja viallinen viiksikytkin korjattu tällaisella relehässäkällä ihan rätin kera jotta ei tule oikosulku runkoon/bensatankkiin, miksi ei osta uusi viiksi 150e? minä purin pois ja ostin siihen uuden viiksien...

 

photo4.jpg

Edited by Dennis
Link to comment

Tässä oman kuplani johtosarja ennen siivousta.

Näyttää vähän samalta ku mun Paksun johdot viimekesänä.

Purin kaikki pois ja kaavion kans kaikki uusiksi ja turhat pois, nyt pelaa sisävalotki ovikytkimillä eikä sulakkeet kuumene :-)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...