Jump to content

CT kuplan persuuksiin


Recommended Posts

Löytyykö foorumilta kokemusta CT:n lohkon hyödyntämisestä kuplan moottorissa siten, että mahtuu orkkis helman kanssa paikoilleen? Ja mieluusti käyttäen kuplan puhallinkoppaa, mutta muutkin vihjeet kelpaavat.

 

post-52-0-62985300-1425814591_thumb.jpg

Edited by Ketsa
  • Like 1
Link to comment

Hytikkanostimet, öljynsuodatin ja takakannakkeen paikka ovat jutut miksi tuo on kasan päällinmäisenä tallissani. Kestävyydestä verrattuna vanhaan lohkoon ei tietoa, mutta olihan tuo viimeinen saksan volkkarin suunnittelema versio t1 mitoilla olevasta lohkosta, eli evoluution päätepiste tavallaan...

Link to comment

Eilen juuri haettiin tuollainen valmiiksi tehty Kangasniemeltä :)

 

Nuo puhaltimen kiinnikkeet pitää/kannattaa poistaa takapäästä T1 lohkoa mukaillen, muutahan sille ei tarvitse tehdä että sopii kuplaan. Hihniksen pellille ei ole kiinnikkeitä lohkossa, joten sitä pitää hiukan sepittää mutta saahan sen sylkkäpelteihin kiinni. CT:n öljyjäähyn välipalalla saa asennettua jäähyn pystyyn siten että sopii DH-koppaan, mutta itse suosisin öljyjäähyn paikalle ryöstölaippaa ja siitä letkuilla jäähy laatikon viereen. Samaa materiaalia samoilla mitoilla kuin T1 lohko, joten kestävyydessä ei eroja. Öljynkierto on tuossa WBX tyylinen, eli hieman modernimpi, ja siis vain 1 öp venttiili.

Edited by metake
  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...