Jump to content

hintansa arvoinen???


Guest ritariässä

Recommended Posts

Guest ritariässä
Posted

sellaset 85000 euroo ja olis tullattuna suomessa!

Posted

Kai se hintansa väärti on, aika uniikki autohan tuo on. Mahtaako tuolla rahalla tehdä samanlaista, samojen herrojen tekemänä siis.

 

Mites noita tullataan, jos rahti ja tulli tekee 23000€? Kun ei edes autoveroa, eikä ALV:tä pitäs noin vanhasta mennä?

Guest fastghia
Posted

Ei tohon menis meikäkäisellä edes kovin monen vuoden nettopalkka. Halpa.

Guest ritariässä
Posted

ei oo ässä möhköihin kyllästyny kun rinnalla rakentelee makaavalamppuiseen strokeria. 82 iskua, 5,4 hooprofiilii jne... oottelee yläkertaan 42-37,5 kansia joissa ei oo 8mm venoja jne....

Guest fastghia
Posted

Ihan tavalliselta kauppakassiltahan noi speksit kuulostaa :)

Guest Raggare
Posted

onkohan tuolla kuplalla ajettu paljon valmistumisen jälkeen.

Guest ritariässä
Posted

kaupunkistrokeri tulossa kesäksi 07. rauhassa rakennellaan. osa koneen specseistä viel auki, ootellaan ensin mitä kannet virtaa ja sitten loppupäätökset mm nokan ja puristusten suhteen. kuitenkin aikuisten oikeesti 170-180 heppoja tavoitellaan:)

Guest fastghia
Posted
onkohan tuolla kuplalla ajettu paljon valmistumisen jälkeen.

 

Trailerilta alas ja sitten taas ylös, useita kertoja jopa, veikkaan.

Guest ritariässä
Posted

sitä ei käy kieltäminen etteikö splitti olis superhieno, mut jenkit autojaan myydessä kuvittelee saavansa niist sen mitä ovat johonkin rakennuspajaan syytäneet tuntikorvauksina:)

Guest ritariässä
Posted

juuh, osta pois marko ku on kerrankin halpa ripuli tarjolla. eihän toi tuu kuin n. 18500-19000 euroo maksamaan suomen kilpiin saatettuna. on vielä paljon paremmassa kunnossa kuin omani ku ei oo edes reikää katossa.

Posted
juuh, osta pois marko ku on kerrankin halpa ripuli tarjolla. eihän toi tuu kuin n. 18500-19000 euroo maksamaan suomen kilpiin saatettuna. on vielä paljon paremmassa kunnossa kuin omani ku ei oo edes reikää katossa.

 

 

worth it???????????

Guest ritariässä
Posted

niinpä, jokainen voi miettiä kun seuraavan kerran persettään raapii!!

Posted

hoho!

http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,15 ... 57,00.html

arwon harrasteliat ovat toki lukenneet kyseisen artikkelin jo julkaisuajankohtanaan kirjepostina.

 

"...praktisch neuen Oldie zu fahren, sind nicht billig. Mindestens 35.800 Euro kostet ein komplett restauriertes Käfer Cabrio in der Grundausstattung. Dazu gehört dann aber auch eine elektrische Scheibenwaschanlage."

 

Mutta tähän hintaan saakin sitten jo vakio varusteena sähkösen kusi pojan.

Guest fastghia
Posted
onkohan tuolla kuplalla ajettu paljon valmistumisen jälkeen.

 

Trailerilta alas ja sitten taas ylös, useita kertoja jopa, veikkaan.

 

Todiste siitä että autolla on tosiaan ajettu, kuvassa sitä ollaan juuri ajamassa tkana näkyvälle trailerille :)

 

78H_DSC06324.jpg

Guest Raggare
Posted

taitaa olla epäluotettava peli jossei sil uskalla ajaa?

:)

Guest fastghia
Posted

Taitaa olla aika epäluotettavia nää splitit, kato ny mitä tollekin on tapahtunut... pyörät pudonnu kesken kaiken. Ja vielä 2 pyörää samalla kertaa... multa on pudonnu vaan yks pyörä joskus.

 

DSC06331.jpg

Guest fastghia
Posted

Uusi auto suoraan museokilpiin... ens vuonna. Harmi ettei oo VW?

Posted

Tuolla vaan sattuu ajamaan paljon kauemmin kun tänä päivänä kaupasta haetulla uudella mersulla,mä näen joka päivä töissä minkälaisia paskoja ne on. Jos tuon 123:sen ruostesuojaa ja pitää alusta alkaen kun kipiää pillua niin se on ikuinen!

Posted

Taitaa vaan olla niin, että jos se ei ole koskaan ollut kilvissä niin ei sitä enää kilpiin saakaan? Ei taida täyttää ensirekisteröitävälle autolle asetettuja vaatimuksia?

Posted

Kyllä toi vähän lannistaa meikäläistä, kun itse tietää ettei ikinä kärsivällisyys (puhumattakaan taidoista tai varoista) riitä lähellekkään vastaavaa. Vaikka haluaisi omastaan 'priiman', mut toi nostaa kyllä riman liian korkeelle.

 

HooDRidE harrastajaksi joutuu kääntymään...

Guest fastghia
Posted
Kyllä toi vähän lannistaa meikäläistä, kun itse tietää ettei ikinä kärsivällisyys (puhumattakaan taidoista tai varoista) riitä lähellekkään vastaavaa. Vaikka haluaisi omastaan 'priiman', mut toi nostaa kyllä riman liian korkeelle.

 

HooDRidE harrastajaksi joutuu kääntymään...

 

Tuon on h-vetin isolla rahalla rakentaneet maasta taivaaseen ylistetyt nk. "the best in the business" hemmot (Buddy Hale, Lauffer/VW Paradise jne.), joten kyllä se pitäis kelvollisessa kunnossa ollakin. Ei varmaan tarvii kotirakentelijan ihan samaan pyrkiäkään? Sitäpaitis, eiks ole joskus kiva ihan ajaakin autoillansa? Ei tuokaan tollasena pysyis, jos sillä oikeesti ajettais.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...