Guest Ranne Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Elikäs hyllyssä fk-8 ja fk-87 nokat. Kone: 84x94 superflo1 48dells Kumpi nokka vai pitäiskö kenties vielä löytyä kolmas vaihtoehto? Ajo on kyläpelottelua enimmäkseen. Quote Link to comment
DOODAH Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 eikö FK89 olis mitään, nuohan on bussinokkia. Vai teetkö vaimolle kauppakassia? ;^) Quote Link to comment
hanski. Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 eikös fk-8 oo hyvä turbokoneeseen..??? jääskeläinenki sellasta käyttänyt... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Toivottavasti on sit FK-nokkiin kelvolliset keinutkin, ts. 1.4:1 tai 1.5:1 ...muuten jää nosto turhan pieneks ja kannattaa harkita vaikka niitä tuplavee-nokkia. Olen kuullut että FK-46 olisi erittäin ystävällinen nokka 1.4- ja 1.5-keinuilla. Itte tosin laitoin W-125:n 1.25 -keinuilla (arvot tuossa hyvin lähellä FK-46:tta 1.4-keinuilla). Puavo Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 2005 kevään jarrupenkkitestien mukaan laittaisin FK89 tollaseen vapaastihengittävään koneeseen 10-12puristuksella sysää ja vääntää iha hurjasti...1,4 keinuillakin nostoa ihan riittämiin. FK98 ei ollu hyvä. FK45-47 voi olla kova sana keinujen kera 1,3-1,6? Tulevaisuus näyttää millaisii testitulloksii tänä keväänä? Quote Link to comment
Guest Artsi Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Mikäs 98:ssa vikana? Vaatii varmasti puristuksia enemmän kuin 89 ja venttiilikoneiston joka pysyy mukana tuonne 8500 kinttaille. Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 hiotut olis kova sana. Quote Link to comment
Racing Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Miten olis C65 Scatti+välitetyt keinut?,asteita n.316-318 "Liian" kireää en laittaisi,ei ole alkuhuuman jälkeen enää kiva ajella kaupungissa kun alavääntöäkin hieman kaipaisi. Quote Link to comment
Guest Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Mulla on toi FK46 pauterin 1.4 keinujen kanssa, penkki tuloksia saadaan vasta keväällä kun ruisku on saatu paikalleen ja säädettyä =) Kaasareillakin potki ihan kivasti! Quote Link to comment
Guest Ranne Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Joo eli keinut on 1.4, sellaset Autocraftin tönärin päästä säädettävät. Tosin tollaset Pauterin rullat kyllä kiinnostais... Ja toi FK-8 on just siks kun piti joskus kasata turbokone. Mutta mikä tossa fk-87:ssa mättää? Onko vaan niin perseestä kadulla vai miten on? Ja mulle kyllä sopii jos kone on hyvinkin räyhähenkinen... Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 fk 87 nokka profili ei ole paras mahdollinen käytön kannalta,nokan jättöramppi on liian jyrkkä joka tekee sen että venttiilit sekoaa korkeilla kierroksilla,silloin kun venan pitäs mennä kiinni niin nokassa olevä rammpi on liian jyrkkä,nostaja on ns ilmassa ja rupeaa sekoittamaan koneistoa. toi on pahin,muuten ihan ok. t-jääskeläinen Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Muutama hyvällä keskialueväännöllä 4000-5000 r/min. varustettu 92mm.x69mm. JM - moottori on onnistuttu rakentamaan FK 87 nokalla jotka on ajoitettu muutaman asteen ennakkoon , keinuvipuina on käytetty 1.1 std. vipuja. Keiteleen Koneen venttiilinjouset toimivat hyvin tämänkin nokan kanssa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.