Guest Palloilia Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 Kiitoksia. kyllä oikeessa olit tuon kulma asteen kanssa. löysin varastosta yhden senkki terän mutta jäi vielä yhdestä reijästä kiinni kun tylsyi niin. Tavarat oli mulla 30km päässä niin kyselin vaan millaia teriä varata mukaan. Quote Link to comment
UltraVW Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Eli lopputulema? CB akselo vai itse tehty orggis? No joo, itse haluaisin 2" kavennetun akselon, jos joku ilmoittautuu tekemään sen kohtuu hinnalla niin yv:tä voi laittaa? Quote Link to comment
sleepercooler Posted October 23, 2015 Author Share Posted October 23, 2015 Mielestäni,tosin CB:n akseli on melko kallis, tosin on varmaan hyvä ja hintansa arvoinen. Laita käyttäjälle Jaraku:lle kyssäriä akselista ,hänellä on rakennussarjaa / valmiita akseleita. Quote Link to comment
UltraVW Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Mites jos haluaakin uudet vääntösauvat/jouset 50v väsyneiden tilalle! Kavennettuja löytyy kotimaasta entä vakiopituisia uusia? Mistä? Quote Link to comment
metake Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Mites jos haluaakin uudet vääntösauvat/jouset 50v väsyneiden tilalle! Kavennettuja löytyy kotimaasta entä vakiopituisia uusia? Mistä? http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zoektrefwoord=3377 Quote Link to comment
UltraVW Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Kiitti taas, mä en vaan löytänyt! Quote Link to comment
UltraVW Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) tupla Edited October 26, 2015 by UltraVW Quote Link to comment
aki67 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Tehdasakselin kavennus ei ole mikään amerikan temppu mutta aika sottainen operaation se kylläkin on. Itse tykkään ristiin keskeltä kavennetuista eli tyyliin yläputki oikealta poikki ja alaputki vasemmalta keskikohdasta katsoen. näin saa vielä säätöpalan keskelle akselia ja saa säilytettyä laakerit akselin päissä. Itse sorvautin hitsikohtaan sisäpuolelle holkin joka tukevoittaa hitsattua kohtaa ja helpottaa myös hitsausta. yläputki oikealta poikki ja alaputki vasemmalta keskikohdasta katsoen eli auton edestä vaiko kuskin paikalta katsoen? Quote Link to comment
x-pj Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 yläputki oikealta poikki ja alaputki vasemmalta keskikohdasta katsoen eli auton edestä vaiko kuskin paikalta katsoen? Ei sillä ole väliä. Tarkoitus saada liitossauma hieman erikohtaan ylä ja alaputkessa. Tulee vähän tukevampi rakenne. Quote Link to comment
Tanhis Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 (edited) Juuri näin. Ja kun sinä ei ihan hävyttömästi ole työstötilaa niin akseli mahd läheltä keskustaa poikki. Edited January 30, 2016 by Tanhis Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.