Guest kirppu Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Kumpi mittari kannattaa laittaa hestecin vai fm-1.4 hestecin olis hiukan halvempi, kummatki kylmällä anturilla Quote
Ketsa Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 FMI 1.2 toiminut ainakin meitsillä hyvin ja on selkeä luettava. Quote
Guest Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Kuplan kollektori on niin kaukana palotilasta että kaasut jäähtyy ennenkuin kerkiävät Lambdalle, eli lämmitettävä anturi on must. Jan Quote
Marko Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Kuplan kollektori on niin kaukana palotilasta että kaasut jäähtyy ennenkuin kerkiävät Lambdalle, eli lämmitettävä anturi on must. Jan Täytyy varmaan taas todeta että toimii kylmälläkin, ainakin kun putket on vuorattu thermotecilllä Quote
mikko k Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 Turbon jälkeen on aika mukavan lämmintä.... Quote
mikan Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 Turbon jälkeen on aika mukavan lämmintä.... Juu, ahtimen jälkeen tuntuu pelaavan kylmä anturikin. t. Mika Quote
joksa Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2076-seosmittari/ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.