Guest kirppu Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Kumpi mittari kannattaa laittaa hestecin vai fm-1.4 hestecin olis hiukan halvempi, kummatki kylmällä anturilla Quote Link to comment
Ketsa Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 FMI 1.2 toiminut ainakin meitsillä hyvin ja on selkeä luettava. Quote Link to comment
Racing Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Fmi lämpimällä anturilla. Quote Link to comment
Guest Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Kuplan kollektori on niin kaukana palotilasta että kaasut jäähtyy ennenkuin kerkiävät Lambdalle, eli lämmitettävä anturi on must. Jan Quote Link to comment
Marko Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Kuplan kollektori on niin kaukana palotilasta että kaasut jäähtyy ennenkuin kerkiävät Lambdalle, eli lämmitettävä anturi on must. Jan Täytyy varmaan taas todeta että toimii kylmälläkin, ainakin kun putket on vuorattu thermotecilllä Quote Link to comment
mikko k Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Turbon jälkeen on aika mukavan lämmintä.... Quote Link to comment
mikan Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Turbon jälkeen on aika mukavan lämmintä.... Juu, ahtimen jälkeen tuntuu pelaavan kylmä anturikin. t. Mika Quote Link to comment
joksa Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2076-seosmittari/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.