Jump to content

Kuplan takalasi, mistä kannattaa ostaa?


Recommended Posts

mielestäni ei kannata tilata, jos et oo mega_entisöintiä tekemässä.

kuplan eteenkin tuon 68- vuosikerran laseja on tarjolla melko runsaasti

puretuista autoista. ja onhan käytetyssä lasissa sitten oikea zekurit leimakin, sitä en tiedä onko 68- eteenpäin ollut lämmitettäviä laseja, sanokoon joku viisaampi..

 

itelläni oli joskus "akvaarion" lasi sarjoja jotka eivät edes ilmaiseksi

kelvanneet kenellekkään, tallin vaihdon yhteydessä heitin kaatikselle..

 

takalasin saat todennäköisesti 1-5 euron väliin tai ilmaiseksi.

 

-js-

Link to comment

73:sessa on erikokoinen takalasi kun 69:sissä. 65-71 on pienempi kuin 72 ja uudemmat malli. Lämmitettäviä 65-> takalaseja ei ole mulle tullu vastaan kun -71 1302 S :ssä joskus kun semmoinen oli,lisävarusteena saanut varmaankin.

 

Onhan noita laseja varmaan tuolla vintillä 72-> varmaan puoli tusinaa ja vanhempaakin muutamia,mutta ilmaiseksi tai vitosella en sellaisesta luovu,jos joku muu luopuu niin siitä vaan.

Link to comment
Guest veewee
Lämmitettäviä 65-> takalaseja ei ole mulle tullu vastaan kun -71 1302 S :ssä joskus kun semmoinen oli,lisävarusteena saanut varmaankin.

 

Vieressä olet seisonut :) Mun 68:ssa on

Link to comment
Lämmitettäviä 65-> takalaseja ei ole mulle tullu vastaan kun -71 1302 S :ssä joskus kun semmoinen oli,lisävarusteena saanut varmaankin.

 

Vieressä olet seisonut :) Mun 68:ssa on

 

No niin no...eli sen on sitten lisävarusteena noissa paremmin varustelluissa. 68->.

 

Tollasen lasin pystyy lähettämään,mutta kustannuksia voi matkahuolto repiä enemmän kun koko lasi maksaa,joten voi tulla äkkiä kalliiksi.

ja tuo on hankala pakata kun on kaareva ja särkyvänä pitää lähettää.

Ovat muutamia särkeneet vaikka kuinka olisi pakattu. Onneksi vakuutukset on korvanneet.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...