Jump to content

Retro


Recommended Posts

Guest Mika Raussi

Mitä ihmettä työ oikeen itkette? Menkää yhistyksen palstalle nimeämään niitä viiskaseja.

 

Jos tuntuu niin pahelle, niin pitää varmaan ostaa jokainen volkkari itelle turvaan. Josei oo varaa, niin turha valittaa.

Link to comment

Joo menkää pois täältä tää on Raussin paikka ja se päättää miltä teistä saa tuntua!

58 teurastus oli hanurista, oishan noita uudempiakin ollu leikeltäväksi, vai mitä Raussi? Eks nii? Ootko samaa mieltä? laitan vielä tähän hymiön ettei ketään ahista :-)

 

Mika

Link to comment
V****ako täällä itkette. Kyseinen kupla oli täälläkin myynnissä viikkotolkulla, eikä kelvannut kenellekään. Aamen.

 

Se vaan on niin vitun väärin... =) Keskustelu on vapaa, niin saan itkeä kun itkettää, ihan niinkuin toisilla on oikeus ajatella, että paskaks vaan ja paaliin.

Link to comment
Joo. Mua ainakin ahisti aivan v***sti... Tuossahan oli jopa kynnykset ehjät... Itse p.... sai rakentaa koko ala osa korista uudelleen... Tosin sehän oli kumminkin 6 vuotta vanhempi kuin tuo telkkarissa ollut...

 

eiks se olekkaan seiskakolmone ;)

Link to comment

Lienee kenenkään turha itkeä -58: pilkkomista. Sitä yritettiin pitkään myydä harrastajille, mutta kenellekään se ei kelvannut!!!

 

Ai, lähti Hannu sulla ideat päässä pyörimään ja -58:n kattotolpat saa laikkaa = )

Millos -63:nen hinataan tontille sohvan tekoa varten??? = )

Link to comment
Guest villeveikko

Onkohan kellään nauhalla että nähtäs myökin joilta meni ohi eilen... Kyllähän se tulis tehtyä itsellekkin volkkarisohva jos vaan hallitus antas luvan sellasen olkkariin roudata... ei kyllä noin vanhaa raaskis palastella. Pölärikello tuli tehtyä jo ala-asteella, viisarit ei vaan oikein erotu kromitaustasta.

Link to comment
Guest Hannu Mattila

Ai, lähti Hannu sulla ideat päässä pyörimään ja -58:n kattotolpat saa laikkaa = )

No vähän.. ;)

 

Pitää kattoo se kuuskolmoshomma tässä ennen lumia, kyllä mä sen hakemaan tulen kunhan kerkeen, saahan siitä ainaski kattopellistä muksuille pulkan. :)

 

Ja ei oo Kristian pelkoa että sohva tulee...

Link to comment

Hieno homma!!

Varoittelehan Hannu vähän etukäteen milloin tuut punaisen unelman hakemaan. Helmi-orvokki makoilee sen verran pahassa paikassa, et mun täytyy lahjoa pari voimamiestä punnertamaan se ihmisten ilmoille.

 

Toisaalta näitä vanhoja volkkareita vois kerätä lisää ja kaivaa ne maahan pystyy. Olis ainakin hyvässä tallessa = )

Link to comment
Guest Hannu Mattila
Toisaalta näitä vanhoja volkkareita vois kerätä lisää ja kaivaa ne maahan pystyy. Olis ainakin hyvässä tallessa = )

Höh, no minkäs muun takia luulet, että mä niitä kerään?

Takapihalle semmonen cadillac ranch tyyppinen monumentti tuloillaan.. :D

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...