Guest Mika Raussi Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 Jos virittäis takaikkunan aukeemaan, niin vois p*skankippaussuunta olla oikea :p Quote
mikan Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 Takaikkunaan ehdottomasti safari, niin lava toimii hieman normaalia isompana hanskalokerona. t. Mika Quote
Guest Mika Raussi Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 Se oiskin tarpeen, koska alkuperänen hanskalokero on pari tuumaa chopattu. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 http://personal.inet.fi/private/mraussi ... 020061.jpg Pari sekunttia aurinkokin onneks paisto tänään. Quote
Guest joni Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 http://personal.inet.fi/private/mraussi/kupla181020061.jpg Pari sekunttia aurinkokin onneks paisto tänään. ähtäri lookkeri missä on lava?? lavan täydeltä ähtäriä?? Quote
Ketsa Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Huutaa mangelsia alle ja saappia kapiiniin? ;-) Quote
Guest Mika Raussi Posted October 18, 2006 Posted October 18, 2006 Ompahan kylän suurin spoileri! Quote
Heebah Posted October 19, 2006 Posted October 19, 2006 Mika, laita 356 takavalot pystyyn taakse. Näyttää hyvältä. -tOmi- Quote
Guest Mika Raussi Posted October 19, 2006 Posted October 19, 2006 Kyl mie tykkään noista raktorin valoista. Siks mie ne siihen oon laittanukin! Mut ekassa kuvassa väri lähentelee aika hyvin lopullista. Ei siitä sentään noin räikee tule mutta.. Quote
Guest Mika Raussi Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 Kallistuksen vakaaja. Pitää viel vähän hienosäätää, että mahtuu olemaan tuolla myös kun keula on yläasennossa. http://s117.photobucket.com/albums/o53/lavakupla/ Siirrän viel loputkin kuvat tonne änpäriin kunhan ehin säätämään. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Ei tolle oo vähään aikaa ehtiny oikeen mitään tehä. Ollu senverran ansiotöitä ja pihatöitä ja semmosia. Ruiskun laitoin kesän aikana sentään kuntoon. Nyt toimii niinkun pitääkin ja imasarjasta katos kohtuu pitkä pätkä. Kattoo jos tässä nyt kohtapuoleen ehtis tollekin taas tehä jotain. Utopistinen unelma ois se, että toi ois menossa maalatuilla osilla kasaanpäin joskus tossa keväällä. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Tuli tossa mieleen idea koneen jäähdytyksen suhteen. Mietin, että jos lavan takalaitaan laittas sisäpuolelle ritilän ja kotelon sisäpuolelta sitten johtais ilman koneelle. Varmaan siihen takanurkkaan kasaantuu senverran painetta, että pitäs saada aika hyvin jäähdytystä koneen sen jälkeen. Ja sit sais tyjäkäynnilläkin viileetä ilmaa, eikä konehuoneesta valmiiks kuumaa. Oisko kellään vaan mielessä mitään muita ritilöitä kun vaikka moottoriluukusta tms. tai sit jotku louverssit. Voishan sitä kyl tietty jollain kuvioillakin käydä kikkailemaan. Quote
Guest Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Tuli tossa mieleen idea koneen jäähdytyksen suhteen. Mietin, että jos lavan takalaitaan laittas sisäpuolelle ritilän ja kotelon sisäpuolelta sitten johtais ilman koneelle. Varmaan siihen takanurkkaan kasaantuu senverran painetta, että pitäs saada aika hyvin jäähdytystä koneen sen jälkeen. Ja sit sais tyjäkäynnilläkin viileetä ilmaa, eikä konehuoneesta valmiiks kuumaa. Oisko kellään vaan mielessä mitään muita ritilöitä kun vaikka moottoriluukusta tms. tai sit jotku louverssit. Voishan sitä kyl tietty jollain kuvioillakin käydä kikkailemaan. rautakaupasta ja jostain Honkkarista tms. loytaa aina valilla mielenkiintoisia ritiloita sisustustarkoitukseen (olettaisin). Erinakoista kuviointia loytyy, ja on kromattuna ja rosteria ja muuta materiaalia. Kylman jaahdytysilman saanti on kylla elinehto... ja kuuman pois eristaminen kuten kaikissa tehtaan tekeleissa. mahtuukos lavan ja kabiinin valista imemaan raitista ilmaa? Se vois olla melko puhdastakin. Sielta sisaan ja takareunasta ulos, loput eristetty alapuolelta... tarpeeks jareen flektin ku lykkaa niin tulee ahtopainetta koko konehuoneeseen :D Quote
Guest Mika Raussi Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Teoreettisesti siellä vois olla riittävästi rakoa joo, mutta en tiiä mimmosia temppuja ajoviima tekee sit tonne. Taitaa tulla itseasiassa alipainetta jos noin mutulla heittää. Kyl mie sen varmaan takalaitaan rakennan. Siitä saa tötteröllä vietyä ilman suoraan koneen jäähdykseen, eli se on sillä eristetty muusta lämpösästä konehuoneesta. Pitäs vaan keksiä joku ritiläratkasu, joka ei ois tuhottoman ruma ja joku tötteröratkasu, joka ei sekään tarviis mielellään olla kovin ruma. Quote
Guest Chevy-74 Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Tossa kun on muutenkin noita kikkailuja niin tee alumiinista/rosterista sellanen kaihdintyyppinen ritilä (kääntyvät liuskat), joka aukeaa esim. sähköllä käynnistettäessä, eli ajossa auki ja paikallaan suljettu, joten tulee aika siisti ulkonäöltään. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.