Jump to content

Virranjakajan kansi


Recommended Posts

Aattelin nyt kerran kokeilla oikein itse moista , virranjakajan kannen maalausta . Ollut aina kahta mielipuolta, ei missään tapauksessa saa maalata /olen maalannut ja ei mitään ongelmia. Itse olen ensimmäisen vaihtoehdon puolella. Mut kokeillaan nyt itsekin, eihän tuosta mitään haittaa oo jos ei pelaakkaan, nakkaa vaan maalatun pois jos ei toimi kunnolla. Testailin värimaailmaa osien kanssa ja kyllähän tuo jakajan kannen normi väri hyppää silmille. Eikä tuo nyt vakavaa oo vaikka jäiskin tollaseksi mut kokeillaan ny kerrankin livenä🙂

1C0E894E-F165-42C6-B7A7-82D4050B0D31.jpeg

  • Like 2
Link to comment

Näin niinkuin sähköisen teorian kannalta ajateltuna niin kunhan maalaa vain ulkopuoliset osat ja jättää alareunan ja johtojen reikien kumin jälkeen tulevan sisäosan maalaamatta niin en näe mitään syytä miksi maali aiheuttaisi ongelmia. Jos taasen maalaa sähköä johtavalla maalilla yltäpäältä niin silloin voi tilanne olla vähän eri ja ei mitään hajua että johtaako maalit yleisesti sähköä mutta sanoisin että suurinosa tuskin johtaa jotkut alumiinipinnoitteet varmaan on oma tarinansa.

Link to comment
17 hours ago, 68teevee said:

Ja mitä ilmeisemmin ei mitään ongelmia?

 

En oo tuolla kannella konetta käyttänyt vielä ettei sotkeennu 😄 Mutta ei kai tuossa pitäisi olla mitään ongelmaa kun on vain pintamaali. Vihreää valmista ei tosiaan löydy mistään. Kaikilla valmistajilla on vain vääränvärisiä valikoimissaan. 

  • Haha 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...