KimmoH Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 (edited) Olisi tarvetta parille - kolmelle, oheisen kuvan (meisselin osoittama) mukaiselle peitelevylle virranjakajaan. Kuvassa nelkun 205P jakajia mutta mitä ilmeisimmin muissakin on ihan samankokoisia, kai ? Näistä on peltimallien lisäksi myös muoviversioita olemassa ja kumpikin malli kelpaa mulle, kunhan vain ovat ehjiä. Jos jollain sattuu olemaan tiedossa kumista valmistettuja tulppia näihin reikiin, niin vinkkejä niistäkin otetaan vastaan. YV tavoittaa. Edited January 23, 2021 by KimmoH Quote Link to comment
tijula Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Myös täällä olisi tarve kyseiselle peitelevylle. Yksi kpl riiäisi. Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Eikö se Valtosen 3D-tulostaja noita äkkiä printtaile läjän ku hyvä mallinnus kappale on saatavailla Quote Link to comment
P_Valtonen Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Tapaan 3d tyypin ensiviikon tiistaina. Printtaus tuon kokosissa palasissa on lähes ilmasta, mutta SolidWorks kikkailu taas ei ikinä. Mä vein malliksi jakajan + tulpan & kysyn 10 kpl erän hopean värisenä yhteis hinnan (osat ja suunnittelut). Quote Link to comment
tijula Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Yess... hieno homma. Kerro mikä on lopputulos. Quote Link to comment
portu Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Löytyy varmasti kumisiakin, muistelen jotain tuollaisia kähmineenikin. Tietysti mitat pitäisi olla. Täytyy katella hyllyjä.. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 On 2/4/2021 at 9:03 PM, P_Valtonen said: Mä vein malliksi jakajan + tulpan & kysyn 10 kpl erän hopean värisenä yhteis hinnan (osat ja suunnittelut). Otin 10kpl, oli sen verran hinta kohdallaan 🙂 Katton ensin oman tarpeen jakajistani, loput joutaa kiertoon omakustanne hintaan. Saanen osat viikossa tahi kahdessa.... Quote Link to comment
tijula Posted February 10, 2021 Share Posted February 10, 2021 Mikäli tulppia riittää kiertoon, niin tänne saisi laittaa yhden tulemaan. YV:llä saa yhteyden Quote Link to comment
tijula Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Missä vaiheessa tämä projekti mahtaa edetä? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 (edited) Jakajista en tiedä Mutta tän hetkisen tiedon mukaan saan 10x tulppa ensiviikon Tiistaina aamupäivällä. Edited March 12, 2021 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 21, 2021 Share Posted May 21, 2021 (edited) Menee aikataulut joka suunnalla ihan päin ....tä Lila = tulpassa tulosteen tukirakenne vielä kiinni. Irrota pihdillä. Istuu napakasti, kun on pikkusen joustavaa muovia. Tosin pikaliima tipat päihin kruunaa kiinnityksen Edit raksin joutessani jo tuet pois 9kpl jäi lopulta ehjäksi. Kuittaan montako riittää myyntiin, kun omat jakajat käyty läpi. Näitä saa myöhemmin lisää kun on mallinnettu Edited May 21, 2021 by P_Valtonen Quote Link to comment
tijula Posted July 15, 2021 Share Posted July 15, 2021 Onkohan tämä rojekti sulanut helteessä? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted July 18, 2021 Share Posted July 18, 2021 (edited) Omien jajajien tulppaamisien jälkeen jäi 2kpl yli. Mä selvitän mitä noi maksaa seuraavassa erässä, kun ei mää riitä mihinkään Edited July 19, 2021 by P_Valtonen Quote Link to comment
tijula Posted November 19, 2021 Share Posted November 19, 2021 Tovi on taas vierähtänyt edellisestä viestistä... Mitäköhän asialle kuuluu? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 Menee perseelleen niin että hävettää. Heitä osote privalla, niin nakkaan noi mun 2kpl velotukseta sulle, kun venyny näin perhanasti. Vaki 3D printtaaja valmistu Tekusta etuajassa, kaikki resurssit tässä kiinni hetken aikaa. Kohta hän muuttaa toiselle puolle suomea huippu työpaikan perässä. Sain onneksi kaikki 3D tulostus kuvat ittelleni. Nyt olen koettanu työpaikan 3D-jeppeä saada innostumaan aiheesta. Saan jossakin vaiheessa näitä tulosteita taas lisää, mutta tehdään tää juttu nyt näin ettei enää veny. Quote Link to comment
Recommended Posts