Jump to content

Kokemuksia Limebugin Through Rodeista


Recommended Posts

Olis tarkoitus tuo äärimmäisen ylijäykkä säätökeula muuttaa coilovereille. Onko tietoa, voiko noita tankoja käyttää säätökeulassa vai pitääkö olla vakio akseli? Varmaan pitää vahvistaa iskaritorneja? Kiitoksia jo etukäteen 

Link to comment

Miksi keula on jäykkä?

Onko pelkkä säätöakseli vai onko myös dropit jolloin tukivarret ei ole niin jyrkässä kulmassa?

 

Pelkästä säätöakselista tulee huomattavasti pehmeämpi kun säätöpalat ei ole molemmissa putkissa samassa korkeudessa vaan esim alaputkessa pari napsua maavaraa korkeammalle kuin yläputkessa.

 

Eli en nyt suoraan vastannut kysymykseen vaan pähkäilen ongelman juurisyytä.

Link to comment

On yritetty säätää juuri yllä kuvatulla tavalla, ei vaikutusta. Menee todella rajuun kulmaan tukivarret. Viime kesänä oli kaksi päivää myös dropit kiinni, akselista säätö niin ylös kuin saa ja otti akseli kiinni hidastetöyssyyn. Maavara oli dropeilla ja akseli yläasennossa n. neljä senttiä. On itsetehty, ei omatekemä, säätöakseli, olisko säätöpalat hiukan väärässä kohdassa. Tähän lopputulokseen olen päätynyt.

Link to comment

Vahva veikkaus on, että palat on hitsattu väärin. Emännän auto on täysin erilainen ajettava ja siitä vakoilin säätöpalojen asennot ja on aivan erilaiset, kun omassa. Ajokorkeus suunnilleen sama.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...