ovaaliheppu Posted April 20 Share Posted April 20 Kyllä ne siitä syksyyn mennessä taas Quote Link to comment
Mäki Posted April 20 Share Posted April 20 Tsemppiä Kurre, enää 35 maanantaita jouluun. Quote Link to comment
Urbantoy Posted April 20 Share Posted April 20 Kurrella nälkä ku pähkinät jäänyt lumen alle.. Quote Link to comment
Lasse Posted April 20 Share Posted April 20 Nyt menet vaan vetään pertsaa speedoissa ympäri pihaa niin aiettä tulee hyvä mieli Quote Link to comment
Kurre Posted April 21 Author Share Posted April 21 Mä en tunne ketään Pertsaa enkä sen puoleen Kiluakaan ja mulla ei oo speedoja eikä edes spiidiä, Saisko seuraavan vaihtoehdon? 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted April 21 Share Posted April 21 22 minutes ago, Kurre said: Mä en tunne ketään Pertsaa enkä sen puoleen Kiluakaan ja mulla ei oo speedoja eikä edes spiidiä, Saisko seuraavan vaihtoehdon? Pähkinöitä ettimään 🤣 Quote Link to comment
splitti51 Posted May 1 Share Posted May 1 Nyt on ihan liian hyvä vappusää, poikkeuksellisen hyvä. Onneksi enskuussa päivä alkaa taas lyhenemään. 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 1 Share Posted May 1 (edited) 4 hours ago, splitti51 said: Nyt on ihan liian hyvä vappusää, poikkeuksellisen hyvä. Onneksi enskuussa päivä alkaa taas lyhenemään. Elä nyt perkele vielä oota päivän lyhenemistä.. 🤣 Me ootetaan pohjosessa että saa olla valveilla vuorokauden ympäri.. onneks se on tulossa.. Edited May 1 by Urbantoy 1 Quote Link to comment
Recommended Posts