Jump to content

o: varhaispalliksen säätökeula


Recommended Posts

Tere. ostetaan jo valmiiksi muokattu tahi uustuotannosta peräisin ostettu säätökeula varhaispallikseen.

 

Tarve sastamalassa, haetaan tarvittaessa mistä vaan. Myös jos joku innokas muokkaamaan omani, kommentoi!

 

Yst. Marcus

441870384_499571005932770_5272799326139768497_n.jpg

Link to comment
Osta droppiolat, sillä saa jo mukavasti ajettavan. Jos tosi matalaa haet, niin sitten ehkä myös säätöakseli.
Mistä saa varhaispallikseen järkeviä droppiolkia, järkevään hintaan?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
1 hour ago, metake said:

Mistä saa varhaispallikseen järkeviä droppiolkia, järkevään hintaan?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

Ostaa kalliilla tai vaihtaa myöhäisemmän akselit. 

Ite suorastaan vihaan säätöpaloja, välttelen minkä kerkiän ja en suosittele kenellekään.

Link to comment

Tämä myös vaihtoehto, niitä tuntuu olevan netti myös pullollaan. Mistä lähtis kattelemaan droppiolkia? Tässä nyt kumminkin tehdään itselle ¨unelma-autoa¨ niin perjaatteessa hinnalla ei väliä. Ehkä kumminkin parempi hakea ensikilometrit pelkillä olilla ja sittemmin madaltaa jos tarve lyödä niin matalaksi kuin saa, ilman notcheja tai muita korimuutoksia. Ihan ekana en ainaka ala korottaan pyöränkoteloita koska ne vasta tehty :D

Link to comment
Ostaa kalliilla tai vaihtaa myöhäisemmän akselit. 
Ite suorastaan vihaan säätöpaloja, välttelen minkä kerkiän ja en suosittele kenellekään.
Mites sitten myöhäisemmän akseliin toteutetaan järkevästi 5x205 jako?

Kiinnostaisi tietää että onko joku löytänyt varhaispallikseen rumpujarruille kunnolliset dropit. Itse olen löytänyt vain hitsaamalla tehtyjä joissa hintaa tonnin kahta puolta.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
  • 2 weeks later...

Aihetta vähän tutkiessani tulin todenneeksi että en ole ostamassa säätöpaloja, enkä myöskään ala swappaamaan levyjä eteen :D eli hakusessa säätökeula, tahi tehdään itse ku projektissa sellanen rako

Link to comment
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Osta täältä,  https://wagenswest.com/ vaatii vähän toimia että saa sen hoidettua eli ei ole ihan "tilaan Temusta"
Mulle tuli juniksen akseli omaan Palloon, hyvin kommunikoivat ja tekivät semmosia akseleita ku halusin 3kpl.. Tipille yks niistä päätynyt..
Et sä löydä täältä akselia jos et tee ite tai teetä

Edited by Urbantoy
Link to comment
On 7/5/2024 at 2:02 AM, Urbantoy said:

Osta täältä,  https://wagenswest.com/ vaatii vähän toimia että saa sen hoidettua eli ei ole ihan "tilaan Temusta"
Mulle tuli juniksen akseli omaan Palloon, hyvin kommunikoivat ja tekivät semmosia akseleita ku halusin 3kpl.. Tipille yks niistä päätynyt..
Et sä löydä täältä akselia jos et tee ite tai teetä

Jep. Kokeilin kumminkin kepillä jäätä jos jollain olis ollu jääny ylimääräseks. Tehdään itte jollei joltain satu löytyyn. Myös toinen varhaispalliksen keula kelpaa niin sais pöydällä tehdä toisen valmiiks.

Link to comment
Auton vuosimallikin vaikuttaa siihen minkälainen akseli sopii paikalleen. Vanhemmissa on sama kuin juniksissa. 
Ei ole palliksessa juniksen akselia, ei edes varhaisimmissa. Palliksen akseli on aina pallonivelillä ja juniksen olkatapeilla, josta johtuen akseliputket eri etäisyydellä toisistaan. Vaihtokelpoisia pienin varauksin kuitenkin.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
En puhunutkaan akselista vaan kiinnityksestä. 
Ok, sitten ollaan asiasta samaa mieltä. Meni vaan multa ohi se kiinnitys-sana tuossa kommentissa

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
21 minutes ago, puuhapete said:

Hep. Mulla mahtas olla joutilaana wagenwestin? akseli johon droppi- ja korotus olat... Kiinnostusta? Pitäs hinta vaan keksiä.

 

Petteri/Oulu/Tupos

Oho. Määpä laitan sulle viestitse savumerkkejä

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...