MU Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Kun tuo mun ovaali valmistui kesän - 24 alussa totesin varmasti useammallekkin että mun Volkkarit on rakennettu tässä elämässä ja että keskityn jatkossa vain näiden nykyisten kunnossapito hommiin. Se vaati 6 kuukautta ja yhdet pikkujoulut niin puheet oli unohdettu. Tallikaveri Janin kanssa käteltiin pikkujoulujen pikkutunneilla kaupat keskeneräisestä -66 kuplasta jonka hän oli hommannut pari vuotta aiemmin. Janilla on niin monta rautaa tulessa että hän luopui tästä ilomielin. Ja kun auto vielä majaili kimppatallimme ulko-oven pielessä niin ei tarvittu kuin hieman rahaliikennettä ja kupla oli siirtynyt minun huolekseni. Se mitä tästä on nyt tarkoituksena tehdä on vielä vähän itsellenikin auki. Ulkokuoren osalta ajatuksena on jättää tuo patinoitunut (ehkä alkuperäinen) maalipinta. Eli entisöinti hommat skippaan tälläkin kertaa. Pohjalevy tähän on jo kunnostettu ja nojailee tallin seinällä. Korissa riittää peltitöitä, lämpökanaalit, takanurkat ja ikävimpänä tuliseinän yläosa joka on hapertunut vuotavan takalasin tiivisteen johdosta. Katsotaan nyt miten tähän riittää virtaa vai olisko se pitänyt sittenkin jäädä "eläkkeelle". 4 Quote
Recommended Posts