Jump to content

Wauhtipyörän kiinnitys


Recommended Posts

Posted

Aika pitkälle kasitapilla ja järeämmällä pultillakin pääsee. Toki jos perse kestää ja haluaa itseään joululahjalla helliä, niin flange akseli ja siihen passeli vauhtis

 

Paljonhan tuo on sitten moottorista ja käyttötarkoituksestakin kiinni. Ihan vakiolla 4 tappisellakin pärjää melko pitkälle käyttöautossa. Jos taas tekee mieli retuuttaa enemmän niin sitten syytä panostaa tuohonkin.

Posted

Mulla yhdessä n. 120 hp 1776 koneessa ns. suomi-kampura ja normi 4-tappinen vauhtis orkkis pultilla. Pannu ollut kiinni juniksessa, parissa eri kuplassa ja (painavassa) palliksessa. Vauhtia vaihtunut pariinkin kertaan, vakio 215 mm + vakio asetelma, kevyt 200 mm + stage 2. Vauhtiksen pultti aina liimattu ja 500-550 Nm momenttiin. Ei ole säälitty vaan pikemminkin päinvastoin. Nyt on taas kone irti ja edelleen näkyy vauhtis olevan tiukasti kiinni.

Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...