beetlemania Posted December 19 Posted December 19 Mites raati tuumaa, jos aatellaan vahvempaa liittoa kammelle ja vauhtikselle. 7 vai 8 tapitus ja HD pultti? Kysyn vaan. Quote
ovaaliheppu Posted December 19 Posted December 19 Aika pitkälle kasitapilla ja järeämmällä pultillakin pääsee. Toki jos perse kestää ja haluaa itseään joululahjalla helliä, niin flange akseli ja siihen passeli vauhtis Paljonhan tuo on sitten moottorista ja käyttötarkoituksestakin kiinni. Ihan vakiolla 4 tappisellakin pärjää melko pitkälle käyttöautossa. Jos taas tekee mieli retuuttaa enemmän niin sitten syytä panostaa tuohonkin. Quote
metake Posted December 19 Posted December 19 Mulla yhdessä n. 120 hp 1776 koneessa ns. suomi-kampura ja normi 4-tappinen vauhtis orkkis pultilla. Pannu ollut kiinni juniksessa, parissa eri kuplassa ja (painavassa) palliksessa. Vauhtis vaihtunut pariinkin kertaan, vakio 215 mm + vakio asetelma, kevyt 200 mm + stage 2. Vauhtiksen pultti aina liimattu ja 500-550 Nm momenttiin. Ei ole säälitty vaan pikemminkin päinvastoin. Nyt on taas kone irti ja edelleen näkyy vauhtis olevan tiukasti kiinni. Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Quote
Maasturi Posted December 20 Posted December 20 Vp:n pultin prikka kannattaa vaihtaa ulkomitaltaan isommaksi ja varmistaa että sovitukset ovat riittävän tiukat. Keiteleen Koneesta löytyy myös isompi 38mm. Pultti ja prikat. Quote
mikan Posted December 21 Posted December 21 Mulla on turbomosassa 8-tapitus ja sintterikytkin, muistaakseni 2000 lbs. Hyvin on kestänyt, mutta en ole ottanut mitään "kytkinpommi" lähtöjä paikoiltaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.