Essi Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Kolme vuotta sitten kaverin kanssa bongattiin lato, jossa oli muutama vanha Volkkari. Eilen tehtiin kaupat.. Harmi vaan, kun kakarat on käyneet rikkomassa melkein kaiken lasitavaran. Quote
Essi Posted June 7, 2007 Author Posted June 7, 2007 Ladon takaa löytyi viime talvena vielä tällainen, jossa on vinkkarit. Tämä kuului kauppaan. Quote
Guest migu Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Ei voi kuin ihmetellä :) Vielä oma latolöytö antaa odottaa itseään.. varmaan auttais jos lähtis niitä latoja kiertelemään.. ;-) Quote
-MITO- Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 HUH!! Onnittelut löydöksistä! :) Noita kelpaa alkaa elvyttämään, varsinkin tota missä WIHURI tekstuurit. Quote
mikan Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 No siinä on hommia pidemmäksikin aikaa. Onko toi Wihuri lipaton? Hieno homma että harrastajat löytää näitä ennen romumiehiä. t. Mika Quote
Guest JuMuS Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Hieno homma että harrastajat löytää näitä ennen romumiehiä. Tosi hieno homma! Ei ole pitkä aika kun tuli joku hiiappispede vastaan pari kokonaisen näköistä pallokeulaa lavalla... Onnea Essille, olen mykistynyt! Vielä näitäkin siis jossain on... Quote
Essi Posted June 7, 2007 Author Posted June 7, 2007 Kiitokset onnitteluista. 2004 löydettiin toi lato. Sitten etsittiin omistaja ja 2,5 vuoden neuvotteluiden jälkeen paiskattiin kättä. Kaikki pakut ovat lipallisia, eli vielä pitää jatkaa etsimistä, kunnes löytyy lato täynnä Barneja.. Quote
Jorrma Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Wihuripakun kunnostukseen kysyis Wihurilta sponssia ja liisais sitten niille mainoskäyttöön tarvittaessa........ Quote
mikan Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Eipä tuosta kade tarvi olla. Pojat on kolme vuotta puuduttanut autojen omistajaa. Työvoittohan tuo oli vaikka nythän ne työt vasta alkaa noiden kanssa! t. Mika Quote
GT78 Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Kylhän se niin on että jos tässä tarvis olla kateellinen ruosteisista romuista niin olis peiliin katsomisen paikka! Olen iloinen sen puolesta että menevät työn alle eikä prässin alle...:) Upeita ovat! Quote
Guest Mika Raussi Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 On se hieno löytö. Ja hatun nosto hyvästä omistajan väsyttämisestä. Saitteko pilkkahintaan vai pitikö noista jopa ihan oikeesti maksaa? Ruosteista rautaa. Ei käy kateeks edessä oottava työn määrä. Tosin tommosen kohteen harrastaminen ei voi olla muuta kun kivaa. Quote
jori Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 nuo näyttää pirun hyvä kuntoisilta! ainakin mitä tuossa ladossa sisällä on... onnea vaan ja rakentelemaan... Quote
Guest Barn Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Kaikki pakut ovat lipallisia, eli vielä pitää jatkaa etsimistä, kunnes löytyy lato täynnä Barneja.. Niin tämmönen mökkipiha Quote
Guest Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 mä olen kateellinen... vaikka hommaa riittääkin niin silti. Quote
Recommended Posts