pantse1 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Mikä nokka-akseli olisi "paras" , kun auton pitäisi pysyä käyttöautona. Eli pitäis vetää alhaalta, mutta luonnettakin saisi olla : ) Mietinnässä on ollut esim w110 tai w120. Miten Bugpack? Mitkä valmiskannet toimii hyvin? Venttiileiksi olen ajatellut 40/35.5...Oisko sopivat? Mietinnässä on ollut street pro, street eliminator, 044... Quote Link to comment
-MITO- Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Itse testaan keväällä näitä http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1010 1776cc koneessa jossa W-130 nokka. Quote Link to comment
DOODAH Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 molemmat englet ok, bugpack nokista 296° on hyvä. Riippuu tietenkin paljon siitä minkälaisen "luonteen" haluat. Valmiskannet, tjaa kaikista syytä läpätä ainakin venat, samallahan pyöristelee ainakin terävät pois. Minkäkokoiset kaasarit tulee? Quote Link to comment
mikan Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Mankku näytti tehdasuusia 044 kansia. Aivan hirveät ainakin mun mielestä, eli vaatii hieman enemmänkin hinkkaamista ennen kuin niitä voi kiinni laittaa. Hepat on niinsanotusti piilotettu niihin. t. Mika Quote Link to comment
JaniM Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Mites noi valmiiksi sipistellyt, hintakaan ei ole kovin paljoa kalliimpi? Himoksella ku ei Marko ollut mittaamassa, niin ei tiedä mitä ne virtaa tehtaan jäljiltä. http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1010 Yhessä autossa noi kiinni, mutta ei oikein vertailukohtaa ollut ku, ruutta tuli samalla lisää. Quote Link to comment
Tomppa Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Meillä on yksi pari noita 42x37 Super-D kansia hyllyssä just nyt, valitettavasti ei ole vain ollut aikaa viedä niitä mitattaviksi. Niitä on kuitenkin myyty useampi kappale, joten voisi luulla, että ostajat olisivat niitä itse mittailleet ja voisivat täällä kertoa tuloksia? SCAT ei myöskään julkaise mitään mittaustuloksia, eikä niitä saa edes pyytämällä, koska jokaisen penkki on erilainen, eivätkä halua antaa edes suuntaa-antavia tuloksia, koska ne ovat jonkun mielestä kuitenkin pielessä... Quote Link to comment
pantse1 Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Scatin kannet näyttävät kyllä asiallisilta. Onko Scat mini D port pro saman tyyppinen tuote? Niitä näytti saavan maltillisemmilla venttiileillä mutta ko. tuotteesta ei ollut kuvaa. Kaasari puolelle olen ajatellut joko 1x44 idf tai 2x 36 - 40 idf. Jos on 1915cc koneeseen sopivia, hyväkuntoisia kansia, nokkaa, tuplawebereitä ylimääräisenä, niin tarjoa ihmeessä esim. yv:llä. Pantse Quote Link to comment
Tomppa Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Jep, Mini-D on myös portattu vimosen päälle, mutta pienemmillä kanavilla ja venttiileillä. Kuvia ei ole, kun ei olla niitä myyty vielä yhtään paria (kaikki haluaa isot D-portatut jostain syystä.. :) Heti, kun sellaiset saadaan hyllyyn niin otetaan kuvia joka suunnasta. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 044 magnumeita plussana ( 42 / 38 venoilla jonka imuvenaksi voi vaihtaa seetiin 44 tai saa 46 imuvenallaki valmiita ) saa myös viilattuna ja taitaa olla sellaisa saatavana 040 5153867 Heikki jos kysyy. Taitaa olla saatavilla kaikkea mahdollista vw virittelyyn. Nokaksi FK-44 ja 1,3-1,4 keinut viilattujen kansien kera puristusten ollessa katuystävällistä 9,5:1 sekä säädöissä sytyn ja pensanroiskinnan suhteen unohtamatta hyvää pakolaulajapuolta 1,5/8 kärmespesä + 2-2,5 tuumaista putkistoa joka ois pitkä kiertäen vaikka 2 änkkärillä ( Sakasata BAS jonka Heikki ostaa ku matkalla saksassa juuri ). Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.