Jump to content

mistä voi ostaa lasikuitu koreja ??????


Guest tmr-s22

Recommended Posts

Posted

En tiiä tuosta Jopesta että tekiskö se koreja kuplaan,mutta saamarin hienoja rodeja siltä kyllä syntyy.Pitkä kokemus noista lasikuituhommista.Kannattaa kuitenkin kysästä jospa se jope vaikka räätälöiskin sulle korin....vaikka -32 Fordin kopan kuppeliin...no ei sentään!Kato tuolta yhteystiedot ja laita Jormalle postia tai soita.

 

 

http://www.jopeshotrod.fi/

Posted

Uusia koppia on melko vaikea Suomesta löytää tai ainakin suomessa tehtyjä. Itse olen yrittänyt nyt pari vuotta metsästää muotteja, mutta tähän mennessä ei ole tullut yhtään vastaan.

Sporttiauto toi muutama vuosi sitten maahan muutaman 356 kopan maahan, mutta nekin on tehty englannissa.

Posted

Riippuu kai lähinnä siitä minkälaista koppaa on haluamassa???

 

Noitahan on kirppuja, Ferrareita, alkup. tyylisiä lasikuitukoppia, bajabugeja, spesiaaleja yms...

 

Osta multa Ferrari-projekti, kadulle ei käy, mutta kilpuriksi kyllä ;)

Guest tmr-s22
Posted
Riippuu kai lähinnä siitä minkälaista koppaa on haluamassa???

 

Noitahan on kirppuja, Ferrareita, alkup. tyylisiä lasikuitukoppia, bajabugeja, spesiaaleja yms...

 

Osta multa Ferrari-projekti, kadulle ei käy, mutta kilpuriksi kyllä ;)

 

 

 

 

 

 

mitä on hintaa ja onko kuvaa ? ja pistä päin??

Guest tmr-s22
Posted

moa kiinostaa vain ferrarin ja lamborghinin kautta urheilu autojen kopat

 

eivätkä rantakirpun kopat.

Posted
Riippuu kai lähinnä siitä minkälaista koppaa on haluamassa???

 

Noitahan on kirppuja, Ferrareita, alkup. tyylisiä lasikuitukoppia, bajabugeja, spesiaaleja yms...

 

Osta multa Ferrari-projekti, kadulle ei käy, mutta kilpuriksi kyllä ;)

Kerro heti, mistä saa ostettua suomessa tehtyjä UUSIA lasikuitukoreja(VW:lle)???

Kyllähän noita vanhoja käyttämättömia koreja myynnissä pyörii, mutta ei uusia......

Posted

Juuh, uusia ei tahdo kyllä saada, mutta käytettyä jos jonkinlaista. Tonilla ainakin on tontilla kaikkea mielenkiintoista :)

 

Hanski, emmä aktiivisesti kauppaa, mutta jos joku oikeasti tarvitsee ja aikoo saada aikaiseksikin jotain auton eteenpäin viemiseksi, niin on vaan parempi, että poistuu mun tallin nurkalta. Se hyvä tossa tietty ainakin on, ettei se ruostu, vaikka seisoisi seuraavat 10 vuotta ;)

 

Ja kyllä, itsekin aikoinaan tuon hankin nimen omaan kilpa-auton aihioksi ja sellaisena se edelleen mielessä pyörii. Aika ei vain tahdo riittää harrastamaan enää oikein mitään... blaah.

Posted

Ainiin joo, hinta tollasella projekti-Fefellä on 1000 euron pintaan, riippuen vähän mitä haluaa mukaan.

 

Jos ihan tyhjän rullaavan projekti-korin ilman moottoria ostaa, niin saa tinkiä muutaman euron.

Posted

Uusia tiaran koreja voi kyllä edelleen ostaa. Muotit löytyy, eikä muotit ole kaupan.

 

ps. nämä sarjat eivät ole edelleenkään ilmaisia. Jos joku muistaa mitä edellämainittu 356-pulkka rakennussarja apurunkoineen maksoi pari vuotta sitten niin saa ihan hyvän käsityksen mitä huomattavasti moniosaisempi täysin kotimainen laatusarja maksaa. Ei kyllä olennaisesti kalliimpi mutta ei halvempikaan. Jos hintaa haluaa verrata tonnin "ferrareihin" niin hankkii sitten tonnin ferrarin. :)

Guest Toheltaja
Posted

mummorahassa muistaisin 356 paketin olleen 30tmk taannoin

Posted

Tehdastekoisista kuttaperkkapulkista pyydetaan paljon enemmankin.. vrt. Corvette :)

vaikka en suuremmin materiaalia auton korina arvostakaan, niin kiistatta yksi huima etu on ruostumattomuus. Harvassa 50 luvulla rakennetussa autossa on taysin ruostevapaa kori, jarjestaan jokaisessa yksilossa. Ei ikina katsastuksessa ongelmia sen suhteen.

 

Sanokaapa itseksenne aaneen: "Ei koskaan, ikina, milloinkaan, ole helmat, ovien alareunat, lasien karmit tai lokasuojan kaaret ruosteessa".

 

Jan

Posted
Köhh "En ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan kuttaperkka verrarillaan loskassa ja suolakelissä" :D

 

 

Hullua, nimenomaan sellaisissa olosuhteissahan mokomat paasisivat oikein kunnolla oikeuksiinsa!

 

kaikille talviferrarit valtion tuella.

Posted
Tehdastekoisista kuttaperkkapulkista pyydetaan paljon enemmankin.. vrt. Corvette :)

vaikka en suuremmin materiaalia auton korina arvostakaan, niin kiistatta yksi huima etu on ruostumattomuus. Harvassa 50 luvulla rakennetussa autossa on taysin ruostevapaa kori, jarjestaan jokaisessa yksilossa. Ei ikina katsastuksessa ongelmia sen suhteen.

 

Sanokaapa itseksenne aaneen: "Ei koskaan, ikina, milloinkaan, ole helmat, ovien alareunat, lasien karmit tai lokasuojan kaaret ruosteessa".

 

Jan

 

Yhtä paljon taitaa tosin korihommia saada tehdä 50 vuotiaaseen kuttaperkkaammeeseen kuin peltipulkkaankin. Gelcoatit halki ja kuidut imeny vettä itseensä ja sitä rataa. Toista se on alumiinikorisissa autoissa.

Guest Toheltaja
Posted

kerran paikkailin kaverin jeesinä corvettee, ja vittu ikinä en hommaan ryhdy enää. Oli tosiaan lokarit yms kotelot ihan vettyneet... Olis helpommin saanu ku ois vaihtannu korin toisesta!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...