Jump to content

Vaihteiston keskikannatin versus etukannatin


Recommended Posts

Pitäis kuplan pohjalevystä muokata vaihteiston etukannatinta, mutta jäin miettimään että jos tekiskin semmoisen keskikannattimen. Aina välillä näkyy autoja missä on kaikki kolme, mutta jos suht normi käytössä, niin onko jotakin etuja sillä orkkistyylisellä etukannattimella suhteessa keskikannattimeen?

 

Eli kai se menee ilman etukannatintakin kun keskikannatin on kunnollinen?

Link to comment

Ma tein itte tommosen kuvan mukaisen tuen, kumeilla. Olisko ollu 5-6mm lattarautaa, orggis pultit yletti just ja just joten en vaihtanu niita pidempiin.

Runkoaisoihin hitsasin korvat joihin kumit tukeutuu.

 

Jan

Link to comment

kiinteät teräksiset kannattimet on lujat,eikä pykälät "sylje",mut niitä käytetään yleensä vain jm ja crossi vw:ssä.kabiinissa kuulee joka ikisen venttiili välyksen,paikat lentelee hampaista,lakit vaihtaa päitä jne.t:janne

Link to comment

Nuo neljä pulttia johon tuo tulee ovat lyhyemmät noissa askeissa. Ota ylemmät pultit toisesta aksista ne on pitemmät. Niin minä tein:

(vasta puolivalmiste)

400609.jpg

 

Minä poistin etukannakkeen koska siirsin koko askin 30mm eteenpäin, mutta olen nähny netissä sekä etukannakkeen kanssa että ilman.

Tässä juttua siitä: http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/5481-vaihdelaatikon-kiinnikkeet/

 

Tiedoksi vielä että tämmöisiä saa ruotsista hintaan 850 Kruunua!

 

nellan.jpg

Link to comment

Kiitoksia kaikille vastauksista. En ymmärrä miten en eilen huomannut tuota Hebsterin aihetta tällä palstalla.

 

mitä kauemmaksi viet kannatinta pois edestä,sitä helpommin aski "sylkee" pykäliä pois päältä,varsinkin huonolla tiellä ajettaesa.t:janne

 

Tämä mulla ei ollut tullut mieleenkään, mutta tuskin sitä kovin huonoille teille vois viedäkään.

 

Jonkinmoiset kumit olen ajatellut jättää väliin kuitenkin, että saas nähdä.

 

Tuo materiaalivahvuus tuli vähän yllätyksenä jos tosiaan on bergin vermeet 10 mm.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...