Jump to content

The Goalie Bug Project -54


Recommended Posts

Hep.

 

Tässä tulee muutama kuva projektista. Tämä pitäs saada ajoon vapuksi tai viimeistään Bug Runiin.

 

Auto löytyi täältä Piteåsta paremman puoliskon agilitytreenireitin varrelta. Tänksit Marille.

 

Olen auton 3. omistaja ja autolla on aina ollut koti Piteåssa.

 

EDIT: Pikkasen isoja kuvia, sorry. Huomenna tulee lisää kuvia ja pienenpinä

post-830-13888359620854_thumb.jpg

Link to comment
kavenna samalla ku o irti vielä! ja takapäätä kans ;)

 

Ei tuu kavennettua etuakselia. Semmonenkin kyllä löytyy, mutta se tulee seuraavaan projektiin. Tähän tulee semmonen lievempi madallus ettei ihan traktoriksi Sakke pääse haukku (viime vuoden kesäkaudenpäättäjäisten madalluskisan voittaja, 20 cm maavaralla Golf-countryn kans) :-)

Link to comment
Noi lisälämpö putket on hianot, toi on kolmas jossa nään samanlaiset.

Tässä mun omat

 

 

Pikkasen ovat mulla putket patinoituneet. Onkohan tuo lisälämpöputkijuttu Ruottin keksintöjä? En oo nähny suomalaisissa kuplissa koskaan, tässä paikallisessa splitissä on samanlaiset.

 

Onko sulla Suomi-auto?

post-830-13888359627874_thumb.jpg

Link to comment
  • 3 months later...

Nonii, projekti nytkähtnyt taas eteen päin.

 

Bugruniin oltas kovasti menossa.

 

Katsastus ois maanataina. Saas nähä miten käy.

 

Projektista isoa kättä kiitokseksi saavat Mari, Sakke, Tuomo, Pekka + muut mukana olleet. TÄNKS!

 

Muutama kuvaa tulee täsä.

post-830-13888359988323_thumb.jpg

post-830-13888359988727_thumb.jpg

post-830-13888359989073_thumb.jpg

Link to comment

Tunnustan. Käväsin Oulusta Hapitsulla katsastamassa menopelin.

 

Läpihän se meni.

 

Kerran näin tänä keväänä valkosen oiskohan ollu -63nen kupla Kemissä päin. Ajelitko sillo sillä?

 

 

 

Tunnustatko ajaneesi eilen Kemissä päin ?

 

Harmi ku olin vastaan tullessa käyttiksellä liikenteessä, muuten ois ehkä menny renkaitten potkimiseksi ja kahvitteluksi.

 

Ps. mullaki oli suomi ´67:ssa tuommoset samanlaiset putkiviritykset lämmityksessä..

Link to comment

Tänä kesänä liikenteessä vaalean sininen patinoitunut ´67, jossa ruosteiset jenkkipuskurit ja valkosivut renkaissa. Sillä ajettu viimeksi vuonna ´86.

 

Viime kesänä ajelin oranssilla lookerilla, jossa pronssilasit. Sillä tuli pyörähettyä teidän tallillaki Oulussa ku käytiin kesäkauden päättäjäisissä Kemin porukalla. Se odottelee tallilla inspiraatiota.

 

Siistin pelin oot löytänyt. Saattais tulla Jonnellekin polte laittaa omaansa ku tuon näkis :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...