Guest Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 millasta kaasaria kannattais laittaa 1900 vakio kone Quote Link to comment
Marko Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Jos et tee koneelle mitään muuta niin vakio ehdottomasti. Quote Link to comment
Guest Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 eli mikä on vakio kaasari siihen kun ei oo kaasaria ollenkaan Quote Link to comment
Ketsa Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Missä ilma-vw:ssä on vakiona 1,9L kone? Quote Link to comment
Guest Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 ei kait missään siis joku on tehny siitä 1900 Quote Link to comment
Marko Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Jos kone ei kerran ole vakio on mahdotonta antaa vastausta pelkän kuutiotilavuuden mukaan. Quote Link to comment
GT78 Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Jos et tee koneelle mitään muuta niin vakio ehdottomasti. Jos kone ei kerran ole vakio on mahdotonta antaa vastausta pelkän kuutiotilavuuden mukaan. Oho, ainesta poliitikoksi? :D Quote Link to comment
Guest Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 pitää aukasta ja kattella mitä rojuja on sisällä Quote Link to comment
Guest Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 ny on sit purettu moottori sylinterit on 94*69mm nokasta ei oo tietoo Quote Link to comment
Ketsa Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Olettaen, että kannet kohtuu vakiot ja mitään järkkyä nokkaa ei moottorissa ole, niin Keiteleen Koneesta uudet nurkka Brosolit on varmasti hinta/laatusuhteeltaan hyvä valinta tuohon. Jos halvemmalla pitää selvitä, niin uusi vakiokaasari ja jos raha ei ole este, niin ruiskua peliin. Quote Link to comment
Guest Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 jep jep siinä on ihan vakio kannet ja nokka. Quote Link to comment
Tomppa Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Ja Aircooled.fi:stä saat valmiin paketin nurkkakaasareita "pulttaa-kiinni" periaatteella. http://www.aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=259 Quote Link to comment
Guest Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 ny aattelin laittaa engle w-100 - w-120 onko ok ja vielä tarttis kaasari keksii Quote Link to comment
Guest Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 ny aattelin laittaa engle w-100 - w-120 onko ok ja vielä tarttis kaasari keksii W100 ja vakion eroa et valttamatta edes huomaa. Pista se W110 ja nosta puristukset 8.5:1 nurkille. Quote Link to comment
Guest Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 noh. mitenkäs niitä puristuksi nostellaan ku en tiä voisko joku kertoo. Quote Link to comment
hanski. Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 kannesta koneistetaan ainetta pois...eli sylinteriputki menee kannen aukkoon syvemmälle... Quote Link to comment
UltraVW Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Muuten miten on vastaisko w-100 ja 1.25 keinut about w.110? Siis w-110 ja vakio keinuilla? Osaako joku laskea/kertoa? Vai miten se menee? Quote Link to comment
Guest Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 ok nyt sekin selvis kiitos Quote Link to comment
Guest Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 nyt puuttuu kaasari vielä Quote Link to comment
Jallu Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 mites ois se mikälie keskikaasari...dellorto kaverilla taitas olla hyllyssä Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.