Jump to content

Simpukan nostaminen juniksessa?


Recommended Posts

Olisko mahdollista/ootteko tehnyt näin?

Perhana kun pohjaa monessa paikassa ohjaus simpukka tien pintaan kiinni flippi olilla ja säätöakselin kanssa...

Jotain suojaa tietty voisi kehitellä simpukalle?

 

Jori

Link to comment

 

Kiitoksia...Elikkäs jos oikein ymmärsin niin kun nostaa samassa kulmassa missä rattiakseli on,niin ei ratin paikka siirry originaali asennostaan?

Ja kun ei ole tuo englanti aivan parasta meikäläisellä niin tarviiko sitä tankoa mikä tulee simpulalta muokata?

Sen ymmärsin kyl et kun tarpeeksi nostaa niin joutuu tekee ton lisä muhvin lattiaan ettei lopu tangolta liikerata kesken,heh.

Link to comment
Guest Toheltaja

Kovin pelottavan näköisiä virityksiä...

 

Miksi ei laita samalla hammastankoa, jos tuonkin vaivan jaksaa nähdä. Meinaan vähemmällä työllä voipi päästä ja ohjauksesta saa paljon mukavamman ;) *vink vink*

Link to comment
Guest Raggare
paketissa sekaisin: poloa, tölkkiä, kuplaa, golf II:sta. Kun aikansa kaiveli, sai sellaisen kombon ettei tarttennu hitsata mitään, eikä tehdä muutenkaan rautalankavirityksiä.

 

ae

Link to comment
Guest Toheltaja

saa sen helpommallakin... Mut joku sen teki noistakin osista ja toimiva tuli, joten ainekset soppaan on tiedossa, niin ei tartte keksiä ruutia itse :)

Link to comment
saa sen helpommallakin... Mut joku sen teki noistakin osista ja toimiva tuli, joten ainekset soppaan on tiedossa, niin ei tartte keksiä ruutia itse :)

 

Laitas vähä speksejä :)

kiinnostaa kovasti....

Link to comment
Guest valtteri

Itse nostin ihan suoraan vaan, tosin tietenkin tuo rattiakselin mukaisessa kulmassa nostaminen on fiksumpi veto. Ei tuo ratin paikka kyllä mihinkään muuttunut, nosto (~50mm) on niin pieni ettei rattiakselin kulma pääse paljoa muuttumaan, jolloin rattiakseli holahtaa orkkisreikäänsä takaisin ihan normaalisti.

 

En myöskään lyhentänyt rattiakselia sillä nostin sisälokareita, jolloin rattiakselin "nousemisesta" on itse asiassa hyötyä.

 

Tuo homma on kyllä helppo ja nopea, ei itse työssä mene paria tuntia kauempaa (auton pukeilleen nostamisessa ja kaljan juonnissa menee about yhtä kauan). =)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...