jori Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Olisko mahdollista/ootteko tehnyt näin? Perhana kun pohjaa monessa paikassa ohjaus simpukka tien pintaan kiinni flippi olilla ja säätöakselin kanssa... Jotain suojaa tietty voisi kehitellä simpukalle? Jori Quote Link to comment
-tipi- Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Toihan on yleinen kikka, kyl netistä ohjeita löytyy. Quote Link to comment
jori Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 juuh google pauhaamaan...Mut jos jotain yleisiä kikkoja löytyy niin antaa tulla. Quote Link to comment
jori Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Steeringbox scrape... Kiitoksia...Elikkäs jos oikein ymmärsin niin kun nostaa samassa kulmassa missä rattiakseli on,niin ei ratin paikka siirry originaali asennostaan? Ja kun ei ole tuo englanti aivan parasta meikäläisellä niin tarviiko sitä tankoa mikä tulee simpulalta muokata? Sen ymmärsin kyl et kun tarpeeksi nostaa niin joutuu tekee ton lisä muhvin lattiaan ettei lopu tangolta liikerata kesken,heh. Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Jep, ratin pakka säilyy silleen alkuperäisenä paitsi että se nousee saman verran ellei sitä akselia lyhennä. Lyhentämisessä on myös kaksi tapaa. Oikea ja väärä. :) Quote Link to comment
mikan Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Aiheeseen liittyvä video t. Mika Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Kovin pelottavan näköisiä virityksiä... Miksi ei laita samalla hammastankoa, jos tuonkin vaivan jaksaa nähdä. Meinaan vähemmällä työllä voipi päästä ja ohjauksesta saa paljon mukavamman ;) *vink vink* Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 paketissa sekaisin: poloa, tölkkiä, kuplaa, golf II:sta. Kun aikansa kaiveli, sai sellaisen kombon ettei tarttennu hitsata mitään, eikä tehdä muutenkaan rautalankavirityksiä. ae Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 saa sen helpommallakin... Mut joku sen teki noistakin osista ja toimiva tuli, joten ainekset soppaan on tiedossa, niin ei tartte keksiä ruutia itse :) Quote Link to comment
jori Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 saa sen helpommallakin... Mut joku sen teki noistakin osista ja toimiva tuli, joten ainekset soppaan on tiedossa, niin ei tartte keksiä ruutia itse :) Laitas vähä speksejä :) kiinnostaa kovasti.... Quote Link to comment
Guest valtteri Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Itse nostin ihan suoraan vaan, tosin tietenkin tuo rattiakselin mukaisessa kulmassa nostaminen on fiksumpi veto. Ei tuo ratin paikka kyllä mihinkään muuttunut, nosto (~50mm) on niin pieni ettei rattiakselin kulma pääse paljoa muuttumaan, jolloin rattiakseli holahtaa orkkisreikäänsä takaisin ihan normaalisti. En myöskään lyhentänyt rattiakselia sillä nostin sisälokareita, jolloin rattiakselin "nousemisesta" on itse asiassa hyötyä. Tuo homma on kyllä helppo ja nopea, ei itse työssä mene paria tuntia kauempaa (auton pukeilleen nostamisessa ja kaljan juonnissa menee about yhtä kauan). =) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.