Jump to content

Liettua sitten kieltää nastat vuonna 2011 ja eteenpäin!


Guest Satelite

Recommended Posts

Keskisuomalaisesta pisti sitten silmään että Liettua kieltää nastojen käytön mukamas ympäristösyistä 2011 ja eteenpäin. Lähdettä ei juuri ole heittää tänne kun ei ole skanneria tai no on mutta ei toimivaa. Että vielä ehtii reissata nastoilla.

 

(Korjasin maan oikein... liettua se olikin eikä latvia... sorry boys.)

Link to comment

Älä nyt liiottele öömanni :D Itseä tuossa ei niin muu häiritse mutta mikä helvetti tuossa nykyään on kun justiinsa ne hommat kielletään joiden pitäisi lisätä ajoturvallisuutta... mitä seuraavaksi... turvavyöt?

Link to comment
Guest HessuS

ei nastat sitä turvallisuutta tee.. kyllähän se turvallisuus, melkeinpä ensimmäisenä, lähtee sieltä kuskin pääkopasta..

 

jos kuskilla on asenne ketuillaan, niin ei ne renkaat sitä autoa tiessä pidä..

itse olen ajanut koko ajokortti-ikäni (kohta 10 vuotta) kitkoilla, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia..

 

en tietysti väitä etteikö omassakin ajokäyttäytymisessä olisi parannettavaa, mutta kolareita en ole tehnyt..

Link to comment

Latvian talvi on tosiaan jäätön melkein aina.. räntä ja vesisadetta riittää ja kaupungeissa aamuliukkaus poistetaan suolalla aika tehokkaasti.Nastat on tarkoitettu ajotaidottomille.

Link to comment
liekkö enää unta saa miettiessä latvian rengaspolitiikkaa!!

 

...taitaa keskisuomalaisella olla jutun aiheet vähissä...

 

Tuli vaan valvottua kun iltapäivän tirsat venähti :D

Link to comment

ja itse en voi sitten ajatellakaan sitten koskaan "talvella" ajavani Latviassa 1011 jälkeen..kitkoja ei oo..eikä tuu..ennenkuin kulkine on vaihtunu joka kulmasta raapivaksi. Ja pitäähän sitä nyt vähän asfalttimiehillekin töitä hommata..

Link to comment

Saksalainen kollega sano et Saksas kiellettiin nastat jo 20 vuotta sitten. Kyllähän ne ihan vitusti tuota asfalttia syö, mut ei suomalainen kuitenkaan opi ajamaan varovammin. Viime talvena ei tosiaan juuri nastoja tarvinnu.

Link to comment
Saksalainen kollega sano et Saksas kiellettiin nastat jo 20 vuotta sitten. Kyllähän ne ihan vitusti tuota asfalttia syö, mut ei suomalainen kuitenkaan opi ajamaan varovammin. Viime talvena ei tosiaan juuri nastoja tarvinnu.

 

Täällä tarvi, vaikka ei alkutalvesta siltä näyttänyt.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...