kosola Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 tallista ulos kuljetus kärrykin tuli tehtyä.... Quote Link to comment
ARTO Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Vähiin mennyt korista alkuperäisen pellin osuus:) Quote Link to comment
Guest Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 melekonen kallistus tuulilasissa, vahan akasemmin ku jarruttaa niin on otsa lasissa kiinni :) Ite kallistin jonkun verran vakio karmia omassa, en uskaltanu noin paljoa. Chopattu kattolinja mutat vakiokokoinen tuulilasi, eli laseja ja tiivisteita loytyy aina kaupan hyllysta :) Quote Link to comment
kosola Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 itse istun aika takana kun pituuttakin aika paljon että ei tule sitä vaaraa että lyö päänsä lasiin:) lasi pitää leikkauttaa ja tehdä levystä jiki sitä varten.... ajatuksena on käyttää kahta kuplan lasin tiivistettä.... Quote Link to comment
kosola Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 tos kyselin Jaakko tuotteelta hintaa avon lasille,niin pronssi tummennos lasille ja tummennettu ylä reuna,niin hintaa oli 59e koko lasille.....ei paha ollenkaan.... ei muuta kuin jikiä tekeen.... Quote Link to comment
kosola Posted October 5, 2009 Author Share Posted October 5, 2009 no joo tuulilasikin tuli ja täs pikku hiljaa tehty projektia! Keulan saan tänä viikonloppuna tai ensi viikolla! että levitykset alkaa jossain vaiheessa syksyä! pohja levyä kasailtu ja pyörät on kiinni tällä hetkellä... koriin vedettiin epoxia ettei rupee ruostumaan hionta paikoista,kun joulun jälkeen olis tarkoitus saada pinta väri pohjaan ja viimeisteltyä pohjat! Quote Link to comment
kosola Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 noniin nyt se keula on kotona ja vahvikkeiden poisto oli tänään työn alla( uretaani+hartsi) eli laitetaan sisäpuolelle pari matto kerrosta kun keula oli tosi ohutta materiaalia ja löysä ennen kuin ruvetaan levittään.... (ollut kiihdytys kuplassa) keulan sisään tehdään lokareille tuki kehikko ennen irroitusta! lokarit leikataan irti luukku osuuden alta asti ja näin pyöreys saadaan säilytettyä levityksessä,että keulan ala osaan joutuu tekeen suoran palan lopuksi! eli suora alahelma on haudattu tällä hetkellä! ihan kohtuu kuntoinen keula.... kiitos Hebsterille joka keulan oston ja toimituksen järjesti! Quote Link to comment
kosola Posted November 9, 2009 Author Share Posted November 9, 2009 ilman tätä rumaa häkkyrää olis ollut pulassa,kun lokarit irrotettiin! Quote Link to comment
kosola Posted November 9, 2009 Author Share Posted November 9, 2009 keulan parsimisia Quote Link to comment
kosola Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 no joo lampun kopat tuli ja lamput koe sovituksessa.... öljyletkut teetin perästä keulalle jäähdytintä varten.... pitäs valaa lasikuidulla keulaan kiinni raudat saranamekanismia varten vielä..... tammikuussa pitäs ruveta ruiskuttaan hiontaväriä ja sitten pinta päälle... sain kasaus paikan lopputalveksi vielä niin jonkinlainen mahdollisuus saada kesäksi tielle....toivottavasti.... Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Näyttää hyvältä!! Quote Link to comment
kosola Posted December 3, 2009 Author Share Posted December 3, 2009 on siinä tunteja ollutkin ja lisää tulee.... Quote Link to comment
kosola Posted December 17, 2009 Author Share Posted December 17, 2009 joulupukki kävi kans jo etuajassa! on 1.4 keinuu, carter pumppuu,filter kingi tasaaja ja omp nelipiste vyötkin tulivat.... vein maalarille madaltavat levy olat ja vetarin putket! joutuu nekin vielä pakkasessa asentaan et saa pohjan liikkeelle toiseen talliin.... näillä näkyvin maalataan tammikuun lopussa kori+lasikuitu osat.... Quote Link to comment
kosola Posted January 11, 2010 Author Share Posted January 11, 2010 sain osat verhoomosta ja hyvät tuli! vahvistimet SPL:N 1200D ja 4006:NEN.... Quote Link to comment
kosola Posted January 11, 2010 Author Share Posted January 11, 2010 ovien päällys puut! Quote Link to comment
kosola Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 nojoo vähän piristystä tääläkin tullut! midbasso erillis sarja 6,5" Rainbow ja mottiakin on kasailtu! laitoin fk 87:lle 11.1 puristukset ja 1.4:silla keinuilla jäi vielä 2mm imu venttiilin ja männän väliin.... tämänkin pelasti se että aikoinaa venttiilin lautasista otettiin sorvissa pois 1mm päälle! vaihtovirta laturi pitäs hommata vielä centteriiin.... 270hv virtas kannet et mikähän olis arvioitu hevosmäärä? 190----> ??? kannet 44x37 ja kone 84x94 ja 48 idat ruokkivat tätä pakettia! Quote Link to comment
Geronimo Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Kovasti odotelen Kosolan päivitystä taas... Quote Link to comment
kosola Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 jees eli jotain edistystä tapahtunut ja kasaus vaihe päällä! ei kuiteskaan täksi kesäksi ajoon tule vielä... puuttuu osia ja pakkolomat sotkee rahallisesti aika paljon.... ei täs vaan oo jaksanu päivitellä palstalle...ensi viikolla saa nostaa koneen kiinni ja laittaa tasaajan ja pumpun paikoilleen ja ruveta tekeen pakosarjaa,jossa lokasuojiin tulee ulostulot punaisilta vaimentajilta! Quote Link to comment
mite^ Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Notta ristus on komee! Ei paljoo vesikelillä ajella sitte :) Quote Link to comment
kosola Posted May 8, 2010 Author Share Posted May 8, 2010 joo jotain pientä tehty.... tuli propleima eteen eli omia ajovaloja ei voi käyttää kun pyörät ei mahtuisi kääntymään,niin nämä lamput modifioitu parkille ja vilkulle... leikkasin rosteri pellit ja laitoin irtonaiset lampun jalat pelteihin kiinni ja tiivisteillä paketti kasaan ja tarkoitus laittaa upottaa moottoripyörän ajovalot keulalle levitysalueelle... ne on h4 polttimolla ja kromatut lipalliset todella kirkkaat valot... (pitkät ja lyhyet) tankin täyttö reikä flipissä.... helpottaa paljon tankkausta... koneeseenkin laitettu uusi laturi ja huohotin säiliön laitoin kiinni ja letkuja vetänyt.... yhteensä 4huohotus lähtöä.... Quote Link to comment
kosola Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 juu koneeseen kokeilin kaasareita ja tein vivuston uusiksi,kun se oli tarkoitettu vakio puhallin kotelolle.....(laturi sivussa) hyvännäköinen motti on.... jos ensi viikolla saisi koneen kiinni.... Quote Link to comment
Geronimo Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Kosola ilmoittelee sitte jos meinaa johonkin kesän kekkereisiin osallistua, meinaan et jos pääsis kattoon tätä ihan livenä... Quote Link to comment
kosola Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 juu mut ei vielä tänä kesänä..... :) Quote Link to comment
Guest Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hieno on.. Kun näkis viel livenä.. Edit.. Mitäpä uutta kuuluupi rojektille?? Quote Link to comment
kosola Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 päivityksiä ja takahelmasta on luovuttu tällä hetkellä.... valot ja tankin täyttö paikoillaan..... Quote Link to comment
kosola Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 tuli tos vetaritkin modifioitua kaverien kans.... lyhennettiin vetarit 90mm olakkeellekin jäi matskua aivan tarpeeksi.... ei ole väliät boorit levyjen kanssa! Quote Link to comment
Geronimo Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Joko astinlaudat on valmiit? Vai tuleeko ollenkaan? Tyyliin Kosolan avosta tulee jotain erillaista mitä ei oo hetkeen nähny niin ehdotuksena jos ei ole vielä valmiit; ota inspiraatiota tai sitten et; unohda kuvasta noi takalokarit mut jos noi astinlaudan perät herättäs jotain kiksejä..? Quote Link to comment
kosola Posted July 30, 2010 Author Share Posted July 30, 2010 en ole keksiny muuta kuin että kanttireunaiset astinlaudat ja tulevat yhtä leveälle kuin lokarien ulkoreunat.... ja astinlaudan päälle lokariin tulee lisä ilmanotto kaulukset :) Quote Link to comment
Guest Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Mitäpä uutta kuuluupi rojektille.. Joko kohta kokonaisena kuvassa?? Quote Link to comment
kosola Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 takapään ilmajousitusta väkerretty uusiksi,kun ei jaksanut nostaa korotetulla laatikolla kuin ala asennosta pyörien suoristumiseen asti ja sen yli se ei jaksanut mennä eikä ollu hyvä....nyt laatikko on vakio korkeudella... laitettiin uusiksi pussien raudoitukset kokonaan.... kuvia tulee kun ovat osat saapuneet ja paikoillaan.... tälläästä kokeilua tämä on välillä ja silti jaksaa hymyillä:)....vetarit sain karkaisusta pois ja on laatikko+vetarit kasassa jarru satulan pidikkeiden kanssa.... eteen tarvii levikepalat,niin saisi omat vanteet kiinni... ottaa keskiön suora seinä satulaan kiinni....:) poltto leikeet on jo valmiina sorviin... Quote Link to comment
kosola Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 perä kasassa ilmajousitus ei vielä takana paikoillaan... kuvassa ala asennossa auto ja lopuksi vielä astimilla viedään alas päin tarpeeksi.... tolla rengastuksella ei pääse alemmas... eteen hankin 245/60/15" kumit että olis vielä kevyempi ohjattava.... ovat samankorkuiset kuin takana... Quote Link to comment
kosola Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 saatiin tallin valu tehtyä ja kupla uudelle valulle kun aletaan laajentaan tallia väli seiniä poistamalla... Quote Link to comment
kosola Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 tuli hankittua reuzeille kaveriksi raakempaa palikkaakin.... jospa joskus pääsisi kiihdyttelemään... reuzeista tekemällä saisi kans mutta helpommaksi tulis ostaa uudet aircooled:ilta Quote Link to comment
T.Kleimola Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 On se pekan transvestiitti vaan karhia peli Quote Link to comment
kosola Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 102.7 männät saa noihin,kun sovittaa ja jää vielä upotus kauluksien paksuudeksi 4mm toki aircooledilta ottaisi samat kamat 101,6mm mitä näihin menisi rahaa syltyt 300e ja männät 600e ... reuzeille pikku letukan JE männät renkaineen 500e ja pyttyjen sorvaus n.200e ja veivien kaulojen muokkaus tuumaiselle tapille n.200e kova homma noissa on ja aircooledin paketti taitaa olla 22 mm tapillakin vielä.... helpommaksi tulee ostaa valmiit palikat aircooledilta kuin ruveta taistelemaan noitten reuzin putkien kanssa ja saa uutta palikkaa samaan rahaan..... Quote Link to comment
kosola Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 ilmajousitusta tuli tehtyä tänään... Quote Link to comment
kosola Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 tollainen on se 101.6 pytty jonka kanssa pääsee paljon helpommalla kuin reuzien jotka ovat raakileet.... kuva aircooledilta! Quote Link to comment
Guest Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 ON helevetin hyvän näkönen ja vie noin maissa aikas härski.. Tulee varma katseenkääntäjä kyllä... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.