NordBling Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Nakkasin äsken uuden koneen thingin perään, mutta startti ei jaksa pyörittää tarpeeksi näillä puristuksilla. Teen ensin uudet paksummat kaapelit akulta koneelle ja maihin mutta jos se ei riitä niin mistäs voimakkaampi starttimoottori? Quote
Guest Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Automaattikuplasta. Tai sitten valitetty startti alennusrattailla: http://www.aircooled.net/new-bin/viewpr ... 0828947645 Quote
Marko Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=376 Hyllytavaraa. Quote
aki Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Kuplapajasta on saanut sekä automaatin starttia, että muita vaihtoehtoja tehdasuutena ja nopealla toimituksella. Aki Quote
Lasse Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Riisselikolffin vekselistarttia kehiin vaan. Kyllä siellä saa olla ruttua aikalailla ennenkuin hyvä orkkisstarttia antautuu. Ootko ihan satavarma ettei startti ole final? Quote
Guest Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 pyorittele ilman tulppia ja pytyt oljyttyna ensin, jotta saat oljynpaineet ylos. Ei kuulosta normaalilta etteiko vakiostartti riittais. Uusista osista kasattu kone on joskus niin 'uudenkarhea' etta kitkaa piisaa yli oman tarpeen. Vaikka kasin pyorittelee ensin ja sitten startilla ilman tulppia. Quote
NordBling Posted October 5, 2008 Author Posted October 5, 2008 Pyörittelin kyllä paineet ylös, ja kesti aikansa että kaasarit täyttyivät eli öljyä oli kyllä kaikkialla kun kone käynnistyi. Kaasuläpät auki startti jaksoi pyörittää riittävästi, mutta kiinni kun olivat, pyöri kone kuin akku olis ollu puolityhjä. Akku on uus, mutta ei ehkä ollu täydessä latingissa. Akkulaturi oli kylläkin tehostamassa käynnistystä. Mun kokemus tuplakaasareista on että kylmä kone tarvii 1 tai 2 ruiskausta (kaasunpainallusta), sitte kaasu ylös ja starttaus. Ny ei voinu tehä noin kun ei jaksanut pyörittää hyvin. Sisäänajoa tuli tehtyä, huomenna saattaa pyöriä vähemmällä vastuksella. Quote
Guest Toheltaja Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Golfien startitkaan eivät ole heitä sisään mallisia. Syytä tietää minkä mallisen startin hakee ennenku alkaa viilaamaan kiinnitysreikiä. Quote
mikan Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Laita 6 volttinen startti. ...joka sopii yhteen moottorin vauhtipyörän kanssa. t. Mika Quote
mite^ Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Mää oon kärsiny startti ongelmista ihan liikaa jokkiksessa. Hiilet ja puslat kun vaihtaa starteista niin aika hyvin kyllä jaksaa pyörittää. Usein olin kämmännyt niin että vaihdoin puslan vaan laatikosta kun en aluksi tiennyt että hiilipäädyssä on myös pusla. No ei ne puslat sitten koskaan kestäny kuin hetken. Heti kun vaihto puslan laatikosta ja hiilipäädystä niin rupes pyörii paljon paremmin ja on kestänytkin pitempään. (ot) Itsellä on myös yksi startti hajonnu itsestään yön aikana (lol) muutamia startteja on jotka pyörii kun antaa viilapenkissä kiinni ollessa virtaa mutta paikallaan vaan napsahtaa. Quote
Guest StrangeHill Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 Tarvikestartti ja toisen kiinnitysreiän muutos oikeaan kohtaan... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.