Jump to content

Vahvempi startti


Recommended Posts

pyorittele ilman tulppia ja pytyt oljyttyna ensin, jotta saat oljynpaineet ylos. Ei kuulosta normaalilta etteiko vakiostartti riittais.

 

Uusista osista kasattu kone on joskus niin 'uudenkarhea' etta kitkaa piisaa yli oman tarpeen. Vaikka kasin pyorittelee ensin ja sitten startilla ilman tulppia.

Link to comment

Pyörittelin kyllä paineet ylös, ja kesti aikansa että kaasarit täyttyivät eli öljyä oli kyllä kaikkialla kun kone käynnistyi. Kaasuläpät auki startti jaksoi pyörittää riittävästi, mutta kiinni kun olivat, pyöri kone kuin akku olis ollu puolityhjä.

 

Akku on uus, mutta ei ehkä ollu täydessä latingissa. Akkulaturi oli kylläkin tehostamassa käynnistystä.

 

Mun kokemus tuplakaasareista on että kylmä kone tarvii 1 tai 2 ruiskausta (kaasunpainallusta), sitte kaasu ylös ja starttaus. Ny ei voinu tehä noin kun ei jaksanut pyörittää hyvin.

 

Sisäänajoa tuli tehtyä, huomenna saattaa pyöriä vähemmällä vastuksella.

Link to comment

Mää oon kärsiny startti ongelmista ihan liikaa jokkiksessa. Hiilet ja puslat kun vaihtaa starteista niin aika hyvin kyllä jaksaa pyörittää. Usein olin kämmännyt niin että vaihdoin puslan vaan laatikosta kun en aluksi tiennyt että hiilipäädyssä on myös pusla. No ei ne puslat sitten koskaan kestäny kuin hetken. Heti kun vaihto puslan laatikosta ja hiilipäädystä niin rupes pyörii paljon paremmin ja on kestänytkin pitempään.

(ot) Itsellä on myös yksi startti hajonnu itsestään yön aikana (lol) muutamia startteja on jotka pyörii kun antaa viilapenkissä kiinni ollessa virtaa mutta paikallaan vaan napsahtaa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...