JaniM Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Mites tarviiko olla ne papru rinkulat pytyn ja lohkon välissä vai pitääkö ilman pelkällä liimalla?? Quote Link to comment
Ketsa Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Itse olen laittanut aina putken alapää tiivistesilikoonilla riippumatta siitä onko paperitiivaria. Paperitiivisteen olen laittanut tai jättänyt pois dekkikorkeuden viimeisenä säätönä. Quote Link to comment
JaniM Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 Eli ei tartte pelkästään papruja hankkia. Eli Loctite väliin ja kasaan, ku vakiopata kyseessä. Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 olen kasannut niin vakiot,kilpa,wesikoneet liiman kanssa eikä ole ollut ongelmia Quote Link to comment
Racing Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 kasattu on Kent merkkisellä mustalla tiivistesilikoonilla jota on painepullossa sekä lohkonväli että pyttyjen väli tiveys erittäin hyvä. Quote Link to comment
Ketsa Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Tiivistesilikoni on väärä aine lohkojen väliin. Ainakin jos on hyvää tekemässä... Quote Link to comment
Sakke Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 aivan,sitä lakkaa sinne kannattaa laittaa. Quote Link to comment
Guest paha Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Kukaan ei kyllä kysynyt lohkojen väliin laitettavasta tiivisteaineesta mutta olen Ketsan kanssa samaa mieltä, en laittais lohkojen väliin tiivistesilikonia. Quote Link to comment
mikan Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Mulla on "joka välissä" liimaa ja hyvin on pitänyt. Venakopat on ollut suurin vuotokohta ja seuraavaksi huohotin. t. Mika Quote Link to comment
Racing Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Tiivistesilikoni on väärä aine lohkojen väliin. Ainakin jos on hyvää tekemässä... Miksi????? ikinä ei ole ollut mitään ongelmia on noita koneita kuitenkin kasattu vaikka kuinka monta,mikä on sitten hyvä liima merkki mitä sinne laittais? Quote Link to comment
JaniM Posted December 14, 2004 Author Share Posted December 14, 2004 Joo. se on sellasta mustaa pensselin kanssa oleva Loctite tiivisteliimaa, ei muista tarkkaa merkkiä. Tätä laitellut lohkon väliin. Silikoni tahtoo lähteä pois ja sitä pitää olla vähän eikä isoa palkoa joka tursuaa joka raosta ja irtoilee öljyn sekaan. Quote Link to comment
Ketsa Posted December 14, 2004 Share Posted December 14, 2004 Tiivistesilikoni on väärä aine lohkojen väliin. Ainakin jos on hyvää tekemässä... Miksi????? ikinä ei ole ollut mitään ongelmia on noita koneita kuitenkin kasattu vaikka kuinka monta,mikä on sitten hyvä liima merkki mitä sinne laittais? Tiivistesilikoni jättää elastisen kalvon lohkojen väliin ja laakeripesän muoto pääsee sen tähden elämään. Toimiihan se moottori silikoonillakin kasattuna, mutta eipä siitä lisävaivaakaan tule, kun tekee tiivistelakan kanssa paremman... Quote Link to comment
Recommended Posts