Jump to content

jumaleisson, mua on petetty


Guest Bugfuel

Recommended Posts

Mutta nyt meitä naurattaakin se, että Bugfuel on jo niin amerikkalaistunut, että ääkköset on unohtuneet :)

 

vissiin johtuu nåppiksestå

 

mutta löytyy ne ä:t ja ö:t muistakin näppiksistä ; ) tosi tuottaa enemmän työtä. (pitää painaa (¨^~) näppäintä ja sitten o:ta tai a:ta. Näin oli ainakin joskus, sata varmasti en tietenkään voi sanoa.)

Link to comment
mutta löytyy ne ä:t ja ö:t muistakin näppiksistä ; ) tosi tuottaa enemmän työtä. (pitää painaa (¨^~) näppäintä ja sitten o:ta tai a:ta. Näin oli ainakin joskus, sata varmasti en tietenkään voi sanoa.)

Tiedä tuota, faija nappas mun vanhan näppiksen kerran täällä käydessään mukaansa, kun ei ollut löytänyt skandinäppistä, eikä saanut silläkään yrityksistä huolimatta niitä pelaamaan. Missä lie ongelma. Niin ja faija asuu Thaimaassa.

Link to comment

Kylla minka tahansa merkin saa tuotettua ALT-0000 numerosarjalla. Pitaa vaan tsekkaa merkistosta mika merkki vastaa mitakin koodia.

 

Tassa:

 

ALT-0196 = Ä

ALT-0228 = ä

ALT-0214 = Ö

ALT-0246 = ö

ALT-0197 = Å

ALT-0229 = å

 

 

Ja ainahan voi kopioida toisten tekstista skandit lyhyempia viesteja varten :) Tai windows Character Mapista kayda poimimassa yksitellen.

 

Jan

[/u]

Link to comment

Tiedä tuota, faija nappas mun vanhan näppiksen kerran täällä käydessään mukaansa, kun ei ollut löytänyt skandinäppistä, eikä saanut silläkään yrityksistä huolimatta niitä pelaamaan. Missä lie ongelma. Niin ja faija asuu Thaimaassa.

 

Windowsin asetuksista pitaa vaihtaa nappainkooditus.

Link to comment

Tiedä tuota, faija nappas mun vanhan näppiksen kerran täällä käydessään mukaansa, kun ei ollut löytänyt skandinäppistä, eikä saanut silläkään yrityksistä huolimatta niitä pelaamaan. Missä lie ongelma. Niin ja faija asuu Thaimaassa.

 

Windowsin asetuksista pitaa vaihtaa nappainkooditus.

Joo en tiedä onko sitä kokeiltu, sillä joku tietokonetohtori kuka sen konetta aina säätelee. Photoshopin ym. ohjelmat se hallitsee mennen tullen, mut muuten kyseinen helmikuussa 80 täyttävä ei jaksa paneutua niin tarmolla... Pitää kuitenkin vihjaista tuosta.

Ongelma kans siinä et mailit sotkee skandit aina, hotmail ainakin. Siinäkin lienee maa-asetuksesta kiinni? vai mistä lienee. Aika hyvin oppinut itsekin kirjoittaa ilman skandeja, helpompi niin ;o)

Link to comment
  • 2 weeks later...
Aika hyvin oppinut itsekin kirjoittaa ilman skandeja, helpompi niin ;o)

Ja auton kuivaat tietysti pesun jälkeen ratilla ja sen jälkeen menet kotiin katsomaan tolloa ;) (sorry, ei herneitä, mutten voinut vastustaa kiusausta kommentoida...)

Link to comment
Aika hyvin oppinut itsekin kirjoittaa ilman skandeja, helpompi niin ;o)

Ja auton kuivaat tietysti pesun jälkeen ratilla ja sen jälkeen menet kotiin katsomaan tolloa ;) (sorry, ei herneitä, mutten voinut vastustaa kiusausta kommentoida...)

Nainhan se menee, ei siina mitaan kummallista. Herneita? olen jo niita syonyt, mutta ei kuulu jokapaivaiseen ruokavalioon kuitenkaan, paitsi aika usein duunipaikan ruokalassa niita on salaatin seassa... Tarpeeksi kun syo, niin itsellani sama ilmio kuin kaalin kanssa, pierettaa.

Link to comment
Aika hyvin oppinut itsekin kirjoittaa ilman skandeja, helpompi niin ;o)

Ja auton kuivaat tietysti pesun jälkeen ratilla ja sen jälkeen menet kotiin katsomaan tolloa ;) (sorry, ei herneitä, mutten voinut vastustaa kiusausta kommentoida...)

 

Naitko Aasia Himoksella?

Link to comment

Joo en tiedä onko sitä kokeiltu, sillä joku tietokonetohtori kuka sen konetta aina säätelee. Photoshopin ym. ohjelmat se hallitsee mennen tullen, mut muuten kyseinen helmikuussa 80 täyttävä ei jaksa paneutua niin tarmolla... Pitää kuitenkin vihjaista tuosta.

 

Vihje: www.logmein.com niin saat työpöydän jaettua ja vaikka tongittua asetukset itse kuntoon. Tuo systeemi on parasta sitten valmiiksi viipaloidun leivän ja on pelastanut sekä omat että vaimoni hermot monta kertaa appiukon atk-ongelmia ratkottaessa :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...