Jump to content

" Tompan " suunnistusharrastus .


Guest Keiteleen Kone

Recommended Posts

Guest Keiteleen Kone

Arvauksia Tompan suunnistustaidoista , montako kansallisten ja piirinmestaruuskilpailujen suunnistuskilpailuvoittoa on Tompalla ?

Montako tämän tekstin kirjoittajalla ?

Minkä merkkisillä autoilla tämän kirjoittaja on osallistunut ST-ajoihin kartanlukijana ( silloin ei ollut vielä ajokorttia ) ?

Link to comment

Bongattu lauantaina! Entinen mitalitason urheilija hippikavereidensa kanssa joraamassa paikallisessa! Liittyykö tapaukseen alkoholia, salaliittoja, alastomuutta? Vastauksen saatte...heti: Liittyy.

 

(alkoholi, urheilu ja tämä topicci ei sitten muilla tavoin liity toisiinsa)

Link to comment
Guest Toheltaja

Arvauksia Juhan kirjoitustaidoista , montako välilyöntiä ennen pistettä ja kysymysmerkkiä tulee laittaa lauseen loppuun?

 

Saatanan Turaaja-ajojen osallistumisella en kerskuis ;)

 

Nii ja mulla on muuten kanssa maastosuunnistuksesta ja hiihtosuunnistuksesta kulta sekä hopea notta pronssi molemmista vuosiväliltä 90-93

Link to comment
Guest callook69
Bongattu lauantaina! Entinen mitalitason urheilija hippikavereidensa kanssa joraamassa paikallisessa! Liittyykö tapaukseen alkoholia, salaliittoja, alastomuutta? Vastauksen saatte...heti: Liittyy.

 

Kai vejitte karaokena "pieni hiace" biisin?

"kuinka paljon mahtuu pieneen hiaceen, pieneen hiaceen, piraattitavaroita

kuinka paljon mahtuu pieneen hiaceen, pieneen hiaceen, taiwan empiä, melkein aitoa"

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

Tomppa väitti ollensa "vanha suunnistaja " tämä kiinnosti ja sen vuoksi halusin tietää saavutetuista tuloksista .

Itselläni on 6 kultamitalia , 8 hopeamitalia , 7 pronssimitalia piirinmestaruus-sarjoista M 12-20 , sen jälkeen olisi pitänyt treenata enemmän joten suunnistus jäi enemmän harrastuspohjalle .

Yksi saavutus on suunnistaminen 3 km. matkalla venäläisten v.1932 tekemän kartan avulla Tarton rauhan rajapisteiden 350 ja 351 välistä kesällä 2001 Kaunoselän ja Tsirkoin väliselle polku-uralle 10 m. tarkkuudella .

Suunnistustaidosta on ollut apua nillä alueilla liikkuessa .

Tämä riittäköön tästä ettei kukaan Karjalan alueen palautuksen vastustaja pahoita mieltään .

Hi-aceen mahtuu 1 250 IT Yamaha , 1 Raisu , 1 maastopyörä , 3 venettä sekä muitakin varusteita ja salakuljetettua arvotavaraa Laatokan ja Raja -Karjalasta .

Link to comment

Siis oliko nyt niin että halusit tietää minun saavutuksistani vai kerskailla omillasi???

 

Ainiin... sinullahan on tapana leveillä "voitoillasi". Siitä osoituksena esimerkiksi "voittamasi" asiakasreklamaatiotapaus liikehuoneistosi seinällä!!!???

 

Touché... ;)

Link to comment

Outoa, kuinka volkkariharrastus kokoaa entisiä suunnistajia yhteen. Paras suoritukseni on yösuunnistus vuodelta 91, jolloin suunnistin ilman karttaa ja kompassia lumimyrskyssä ManseCitystä Hervantaan. Puolikengistä huolimatta päätin mennä peltojen yli pelkällä suunnalla.

 

Perillä avain meni lukkoon ensi yrittämällä.

Link to comment
Guest ritariässä

Suunistus on allways in. Ekaa suunnistuskertaa SA-INT:issä muistelen kaiholla. Joukko-osaston kolme parasta sai pidennetyn VLV:n. Toiseksihan sitä tultiin. Harmi vaan kun unohdin Boost-nappulan tyystin. Silloin vaan Nokia oli hiukka kuuluisampi Suokengistään.

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

Suunnistusta voi harrastaa monella tavalla - kilpaurheiluna tai maastossa vain kävellen .

Itse aloitit kertomalla olevasi vanha suunnistaja , joten asia kiinnosti .

 

Turuntie 2 tolpassa oleva paperi ei ole asiakasreklamaatio , vaan asiakkaan , J.V:n teetättämä rikosilmoitus/tutkintapyyntö.

 

Mistään reklamaatiosta ei ole kyse , vaan törkeästä viranomaisen harhaanjohtamisesta , jossa tekijä antoi poliisille tahallisesti virheellisiä ja harhaanjohtavia tietoja . Paperi on näkyvissä sen vuoksi , että tahallisella valehtelemisella täytyy olla jonkinmoinen raja .

Antoihan paperin teetättäjä allekirjoittaneelle tappo ja hakkaustuomion 009 virranjakajan takia , pienestä tuntui silloin ihmishenki olevan kiinni = yhdestä täysin toimintakunnossa olevasta Bosch 009 virranjakajasta .

Kuulisittepa puhelinsoittojen sisällöt mitä ko. henkilö esitti puhelimessa.

Itse en "korottanut" ääntänikään koko prosessin aikana , vaan pysyin koko ajan asialinjalla .

 

VW moottorin ja IDA 48 kaasuttimien säätäminen ei ole kaikenlaisten amatöörien työtä.

Kun ko:n henkilön käsiin jäi kaksi virranjakajaa oli toisesta päästävä eroon tavalla tai toisella , tässä tapauksessa tavat olivat melkoisen raakamaiset .

Onkohan se kivaa että Tomppa puolustaa tällaisia raakalaisia ?

Link to comment

No hard feelings Juha,mut oiskohan aika lopettaa paskanjauhanta?Tätä "samaa paskaa" on jauhettu musta ihan tarpeeksi kauan ja tarpeeksi monessa paikassa. Keskitytään olennaiseen eli harrastamiseen,menneet on menneitä ja niitä ei tekemättömiksi saa jne..

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

Tompalla ei ollut tiedossa asiasta totuutta , vaan luulo tai kuulopuheet .

 

Bosch 009 ja 48 IDA , sekä niiden säätäminen kuuluvat vahvasti Volkkariharrastukseen , sen verran vaikeaa on IDA:n säätäminen , ja jos asentaa virranjakajan 180 astetta virheellisesti eikä saa moottoria käyntiin , niin en pidä sellaista asentajaa kovin ammattitaitoisena .

Link to comment

Tässä on kyse yhtä vähän ns. "raakalaisten" puolustamisesta kuin sinun vilpittömästä halustasi tietää miten olen suunnistuskisoissa pärjännyt.

 

Mitä 009 häslinkiin tulee niin ainoat tiedot mitä minulla kyseisestä tapauksesta on, ovat ne jotka itse minulle kerroit kun asioin liikkeessäsi ja ihmettelin seinällä olevaa paperia.

Link to comment

Nojoo... eiköhän tämä "keskustelu" ala jo riittämään, sekä itseni että sinun (Juha) osalta.

 

Tässä tekee vain kumpikin hallaa itselleen. Minä olen valmis luopumaan tästä kiistasta ja pitämään pääni asiasta ummessa.

 

En tule tästä eteenpäin kirjoittamaan sinua provosoivia asioita enkä myöskään tule viittaamaan yhteenkään aiemmin (riitaisissa merkeissä)käsiteltyihin asioihin.

 

Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä, minun olisi pitänyt miettiä tarkemmin mitä hermostuksissani kirjoittelen.

 

Toivon myös että näet tämän asian pallottelun merkityksettömyyden ja haitallisen vaikutuksen kaikkeen volkkariasiaan liittyvään ja itsekin mietit kaksi kertaa ennen kuin painat "lähetä" nappia.

 

Toivotan menestystä ja hyvää jatkoa.

Link to comment
Guest ritariässä

Saatkin pahoitella Tomppa. Aasin olet itsestäsi teksteilläsi tehnyt. Jääräpäistä kirjoittelua ilman päätä ei häntää eikä edes totuuspohjaa. Uskomme vähemmälläkin KK:n olevan herneen sieraimessasi. Shame on you.

Link to comment
Guest Toheltaja

mistähän se ritariässä tuommosta Tompasta on saanut päähänsä, no samapa tuo. Eiköhän tässä ole jääräpäitä vähintään ollut kaksi, ja vain toinen niistä on ollut Tomppa :)

Jos Night Rider haluaa Tomppaa tai mua tavata ja tutustua tarkemmin niin tervetuloa tallille käymään, siellä on moni muukin käynyt, eikä me olla sen kummempia paskan taputtajia ku teistä kukaan muukaan!

Me ollaan vaan harrastajia ja tiedetään melkeen kaikesta ainakin vähän niinku annetaan olettaa 8^)

Lopettaen täältä tähän Juhankin purnaamisen. Toivoen sitä hintalistaa, sillä osatarvetta alkaa olemaan näin lumien sulaessa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...