Roope Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Eli minkälaisia noi kaasuttimet ovat laadultaan ? että onkos läppien akselit kesän ajon jälkeen väljät jne jne.. ja eikös noi ole webrun kopioita? ulkomailla näyttäis hinta taso oleva ihan järkevä alle 500$ Quote
Guest vellu Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Yhtä Ähtäri juttu kun Sonderissa se astin lauta, mikä on muuten hieno. Yhdessä vehkeessä kyseiset bing bong empi kaasarit. Toinen kesä lähdössä noilla ja ei toistaiseksi ongelmia. Tosin kun ne laittaa kannattaa käydä penkissä säätää ja ei kannata uskoa mitä niissä suuttimissa lukee. Suuttimien koot ei ainakaan meillä pitänyt paikkaansa. Koot heitteli vaikka oli samat arvot molemmissa niin toisella puolella oli todellisuus oli toista. Suuttimien osalta ne ei siis ollut ainakaan tarkat. Quote
Roope Posted April 22, 2009 Author Posted April 22, 2009 joopa joo :D mutta käykös noihin sitten noi weberin tai dellorton varaosat? Quote
Mika Vainio Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Juuri käyny kirjeenvaihtoa kyseisestä aiheesta. Mainittiin termi "rantarolex" Quote
jonih Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Itsellä ei tällasta näin hienoa settiä ole kuin tässä kuvassa, mutta tollanen yksikurkkuinen versio empiltä. Kommenttina siitä sanottakoon, että vivusto oli ihan susi! (Siis todellakin 1 kurkkuinen satsi. Kuvassa näkyvässä satsissa on varmaan ihan oikea vivusto.) Nyt reilu 6000km ko satsilla ajettu ja vivuston vaihdon jälkeen satsi vaikuttaa oikein käyttökelpoiselta tällaiseen peruspöristelyyn. joopa joo :D mutta käykös noihin sitten noi weberin tai dellorton varaosat? Ainakin tähän 1kurkku satsiin käy webrun suuttimet. Quote
mick Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Hmm, mistä näitä löytää, ja onko IDA kopioita? Quote
Guest Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Taalla rapakon takana empi HPMX setilla on jo huono maine. Halvalla ei saa hyvaa. Quote
Guest Aircooled.fi Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 EMPI HPMX satseja saa Aircooled.fi:n kautta, CSP:ltä: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all= Ns. "aitoja" Webereitä saa myös: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all= Ihan sivuhuomautuksena, että rahtikuluineen tuon CIPin myymä HPMX sarja on 679 dollaria + tulli + alv + käsittelykulut, eli jossakin 850-900 dollarin välissä. Quote
-Alex- Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Eiks ne silloin oo aitoja webereitä jos niissä lukee rungossa weber empin sijasta :) Onhan nuo vähän tyyriimmät kuin empit, mutta itse laittaisin 200-300 euroa, jotta saisi aidot weberit. Laatu webereissä on hiukan parempi ja tasaisempi. Tietysti jos olisi valittavissa vielä dellorto drla, tykkään niistä enemmän kuin idf:stä. Quote
JaniM Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Ja muutaman satkun taas lisää, niin saakin jo mekaruutan. Quote
Guest Mikal Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Eikös vanhanliiton weeberit ole tehty italiassa, ja nää nykyiset tehdään espanjassa ja empiä tietty kiinassa. Minkähän takia Dellorto lakkas tekemästä tuplakaasareita, kun käytetytkin menee kuin kuumille kiville? Quote
-Alex- Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Niin, totta, laittaa muutaman satasen lisää, niin saa megasquirtin kahdella 2-kurkkuisellä läppärungolla. Tarkkaa hintaa on vaikea määritellä, kun komponenttien hinnat vaihtelee ja paljon voi tehdä itse. Quote
ARTO Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Eikös vanhanliiton weeberit ole tehty italiassa, ja nää nykyiset tehdään espanjassa ja empiä tietty kiinassa. Minkähän takia Dellorto lakkas tekemästä tuplakaasareita, kun käytetytkin menee kuin kuumille kiville? Muutaman hassun tuhannen ilmavaivaisen Volkkaristin kaasaritarpeet eivät taida pitää kokonaista kaasarituotantolinjaa kannattavana pisneksenä isolle tuotevalmistajalle. Olisko yksinkertaisesti kaasareista ruiskuihin siirtyminen vaikuttanut tellorton päätöksiin... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.