Jump to content

YÖ URTSI KEMORA


WESTY

Recommended Posts

Posted
Meikäläinenkin näillä näkymin messissä että jollekkin tiimille voi taas lähteä avittamaan.

 

Toi Ilimannihan tuossa apulaisia jo kyseleekin...

 

Nii hitsareiksi mutta ei Kemoraan radalle.

Guest Jukki
Posted

VWR sai tänään auton valmiiksi.

 

Tullaan tukkiin rataa kaikkien suureksi riemuksi.

Posted

Radalle.comin sivuilla on aikataulut.

Ja esiintyjät(ihan kivat ovat saanneet urhoihin esiintymään,ainoa miinus on toi Nykänen(KG halus niin just sen)).

 

T.PETE.

Posted

Mä olen luvannut nykäselle että voi ajaa puhallintehtaan autoa 3. vuoron jos ei o päissään :-)

Guest Mikko Pihala
Posted

Ilmoittaako joku tänä vuonna lipunmyyntiin, että Urhon Ajajat pääsee ilmaiseksi alueelle. Viime vuonna kyllä päästiin selittämällä sisään ilman pääsylippua.

Posted

meidän urtsiin(Retro) kehoitettiin laittaa vasta viime katsastuksessa verkko tai pleksi kattoikkunaan.eikös sivulasit yhtä lailla voi hajota...on luukun kohdalla sentään kaariputki ettei siitä ulos lennä...=)

Guest Jukki
Posted

Kuskin oveen tarvii verkon vasta jos on lasi vaihdettu pleksiin.

Eikös se näin mene?

Posted

säännöt on sääntöjä.

sivuikkunat voi vaihtaa polykarbonaattisiin tai jättää ilman koko ikkunaa jos laittaa verkon. Kaikki kilpa-auton karkaistut ikkunat kannattaa vaihtaa ihan oman turvallisuuden takia polykarbonaattisiin, jos ei halua vaihtaa, niin ainakin verkko kannattaa asentaa ettei auton pyöriessä joudu raajat ulos.

kattoluukkuna ei voi käyttää avautuvaa lasista, vaan tilalle pitää niitata joko sääntöjen mukainen polykarbonaatti, pelti tai lasikuitu kappale.

Väliaikaisena ratkaisuna tarjosin verkon asentamista. Lasi siitä joka tapauksessa kannattaa vaihtaa pois.

 

Mika

 

ps. olen ilmoittanut Radalle.comille että Urho joukkueet tulevat autojensa yhteydessä ilmaiseksi sisään. Ajakaa siis yhdessä nipussa koko oma joukkueenne paikalle.

Guest Toni I
Posted
säännöt on sääntöjä.

sivuikkunat voi vaihtaa polykarbonaattisiin tai jättää ilman koko ikkunaa jos laittaa verkon.

Tai yksi hyväksi todettu keino on leikata koko katto pois ja ajaa ilman mitään laseja ;-P

Posted

Paska kun ei päässyt vieläkään viivalle, mutta seuraavassa kisassa me piestään kaikki. :)

Posted

Olinpahan yhessä vaiheessa teille liputtamassa ja ottamassa kuvia (meni jonkun aikaa kameran säätöjä hakiessa). Joku taisi spinnata yhdessä mutkassa mutta pääsi ajamalla pois... kuka tunnustaa?

Posted

Puhallintehtaan Pojat kiittää ja kumartaa kaikkia mukana olleita.

Tuloksia en muista kuin kärkipäiden osalta.

KLR 214 kierrosta

DWL 212

PTP 210 (1.29.9)

 

Loppuja en muista

Bogey Racing ajoi samanverran kuin Ahvenistolla.

Tiimien määrä oli pienipettymys,mutta kierromäärät kaikilla tiimeillä oli todell hyvät.

Kaikki tiimit tais ajaa yli 150 kierrosta!!!!

 

T.PETE.

Guest kepajake
Posted

Seuraavat neljä (muistaakseni):

 

KG 187

Retro 182

VWR 180

LuftDudes 141

 

Retro paransi viime vuoden suoritusta 37 kierroksella. Tiimejä oli paikalla hiukan niukanlaisesti, mutta kaikki saapuneet olivat sitäkin aktiivisempia ja ajot onnistuivat mielestäni erittäin hyvin. Kiitokset kaikille!

Posted

Kiitoksia kaikille tiimeille, hyvin sujui taas kerran ajot. DWL ylitti ensimmäistä kertaa maagisen 200 kierroksen rajapyykin ja kalusto toimi luotettavasti.

 

LuftDudes ajoi loistosuorituksen ensikertalaiseksi ja toivottavasti tiimejä saadaan seuraaviin kapinoihin lisää.

 

luft_dudes.jpg

 

kg.jpg

 

klr.jpg

 

vwr_puhallin.jpg

Guest Jukki
Posted

Juu kiitoksia täältäkinpäin kaikille! Vwr onnistui parantamaan peräti 51 kierrosta viimevuotisesta.

Vaikka kertaalleen joutuikin narun perässä tuleen radalta pois naurettavan pienen kosketushäiriön seurauksena...

Tästä on hyvä jatkaa Jurvassa, eikös vaan?

Posted

DWL ja KLR ajoivat hyvin tasaisia kierroksia ja -aikoja. Meillä ei ollut RaceChronoa toiminnassa kun nähtävästi GPS mokkula ei oikein jekkase, mutta käsiajanotolla ja KLR:n perässä mentiin useita 1.28 kierroksia putkeen, ja parhaat 1.27 puolella.

 

Vaihteistolaskuri sanoisi maksiminopeudeksi luokkaa 170-180kmh, noksun sisäinen GPS:llä sanoi että 195kmh mutta ei se nyt niin kovaa kuitenkaan. Kyyti on joka tapauksessa aika kylmä, pieni hipaisu jarrulle ennen pääsuoran mutkaan taittoa ja sitten lämä pohjassa taas mutka läpi - erittäin mukavaa!

 

Kaikki tiimit keräsivät vauhtia hienosti koko ajoharjoittelun läpi - selvästi rata ja auto tuli entistä enemmän tutuksi niin vanhoilla kuin uudemmillakin tiimeillä. Ajaminen, liputukset ym. järjestelyt toimivat erinomaisesti tiimien yhteisellä panostuksella, ja esim. keltaisia lippuja tarvittiin lippumiesvaihdot poislukien vain hyvin vähän.

 

Vielä kuudennellakin tunnilla oli kaikki autot vielä radalla, sitten kävi pieni kato kahden tiimin osalta, mutta todella hyviä kierrosmääriä kaikki tiimit kelasivat!

 

Puavo / DWL

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...