Guest Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Meikäläinenkin näillä näkymin messissä että jollekkin tiimille voi taas lähteä avittamaan. Toi Ilimannihan tuossa apulaisia jo kyseleekin... Nii hitsareiksi mutta ei Kemoraan radalle. Quote Link to comment
Guest Jukki Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 VWR sai tänään auton valmiiksi. Tullaan tukkiin rataa kaikkien suureksi riemuksi. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Lukee varmaankin jo jossain... Mihin aikaan nää käynnistyy? Quote Link to comment
Jorrma Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Lukee varmaankin jo jossain... Mihin aikaan nää käynnistyy? Lukeekohan tuolla? http://www.urhonajot.fi/etusivu/ Quote Link to comment
WESTY Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 Radalle.comin sivuilla on aikataulut. Ja esiintyjät(ihan kivat ovat saanneet urhoihin esiintymään,ainoa miinus on toi Nykänen(KG halus niin just sen)). T.PETE. Quote Link to comment
Guest Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Mä olen luvannut nykäselle että voi ajaa puhallintehtaan autoa 3. vuoron jos ei o päissään :-) Quote Link to comment
Guest Mikko Pihala Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Ilmoittaako joku tänä vuonna lipunmyyntiin, että Urhon Ajajat pääsee ilmaiseksi alueelle. Viime vuonna kyllä päästiin selittämällä sisään ilman pääsylippua. Quote Link to comment
hakkis Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 meidän urtsiin(Retro) kehoitettiin laittaa vasta viime katsastuksessa verkko tai pleksi kattoikkunaan.eikös sivulasit yhtä lailla voi hajota...on luukun kohdalla sentään kaariputki ettei siitä ulos lennä...=) Quote Link to comment
Guest Jukki Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Kuskin oveen tarvii verkon vasta jos on lasi vaihdettu pleksiin. Eikös se näin mene? Quote Link to comment
WESTY Posted June 4, 2009 Author Share Posted June 4, 2009 Ei siitä kattoikkkunasta koko jätkä ehkä mahdukkaan mut käsi menee hyvin. Quote Link to comment
Guest Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 säännöt on sääntöjä. sivuikkunat voi vaihtaa polykarbonaattisiin tai jättää ilman koko ikkunaa jos laittaa verkon. Kaikki kilpa-auton karkaistut ikkunat kannattaa vaihtaa ihan oman turvallisuuden takia polykarbonaattisiin, jos ei halua vaihtaa, niin ainakin verkko kannattaa asentaa ettei auton pyöriessä joudu raajat ulos. kattoluukkuna ei voi käyttää avautuvaa lasista, vaan tilalle pitää niitata joko sääntöjen mukainen polykarbonaatti, pelti tai lasikuitu kappale. Väliaikaisena ratkaisuna tarjosin verkon asentamista. Lasi siitä joka tapauksessa kannattaa vaihtaa pois. Mika ps. olen ilmoittanut Radalle.comille että Urho joukkueet tulevat autojensa yhteydessä ilmaiseksi sisään. Ajakaa siis yhdessä nipussa koko oma joukkueenne paikalle. Quote Link to comment
Guest Toni I Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 säännöt on sääntöjä.sivuikkunat voi vaihtaa polykarbonaattisiin tai jättää ilman koko ikkunaa jos laittaa verkon. Tai yksi hyväksi todettu keino on leikata koko katto pois ja ajaa ilman mitään laseja ;-P Quote Link to comment
hakkis Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Tämä selwä=)!kiitos tiedosta. Quote Link to comment
JaniM Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Luftdudes jamppojen auto säädöissä eli tulevat kurvailemaan ainakin tientukkeeksi. Quote Link to comment
Guest Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Paska kun ei päässyt vieläkään viivalle, mutta seuraavassa kisassa me piestään kaikki. :) Quote Link to comment
Guest Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Olinpahan yhessä vaiheessa teille liputtamassa ja ottamassa kuvia (meni jonkun aikaa kameran säätöjä hakiessa). Joku taisi spinnata yhdessä mutkassa mutta pääsi ajamalla pois... kuka tunnustaa? Quote Link to comment
WESTY Posted June 7, 2009 Author Share Posted June 7, 2009 Puhallintehtaan Pojat kiittää ja kumartaa kaikkia mukana olleita. Tuloksia en muista kuin kärkipäiden osalta. KLR 214 kierrosta DWL 212 PTP 210 (1.29.9) Loppuja en muista Bogey Racing ajoi samanverran kuin Ahvenistolla. Tiimien määrä oli pienipettymys,mutta kierromäärät kaikilla tiimeillä oli todell hyvät. Kaikki tiimit tais ajaa yli 150 kierrosta!!!! T.PETE. Quote Link to comment
Guest kepajake Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Seuraavat neljä (muistaakseni): KG 187 Retro 182 VWR 180 LuftDudes 141 Retro paransi viime vuoden suoritusta 37 kierroksella. Tiimejä oli paikalla hiukan niukanlaisesti, mutta kaikki saapuneet olivat sitäkin aktiivisempia ja ajot onnistuivat mielestäni erittäin hyvin. Kiitokset kaikille! Quote Link to comment
oldis Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Kiitoksia kaikille tiimeille, hyvin sujui taas kerran ajot. DWL ylitti ensimmäistä kertaa maagisen 200 kierroksen rajapyykin ja kalusto toimi luotettavasti. LuftDudes ajoi loistosuorituksen ensikertalaiseksi ja toivottavasti tiimejä saadaan seuraaviin kapinoihin lisää. Quote Link to comment
Guest Jukki Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Juu kiitoksia täältäkinpäin kaikille! Vwr onnistui parantamaan peräti 51 kierrosta viimevuotisesta. Vaikka kertaalleen joutuikin narun perässä tuleen radalta pois naurettavan pienen kosketushäiriön seurauksena... Tästä on hyvä jatkaa Jurvassa, eikös vaan? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 DWL ja KLR ajoivat hyvin tasaisia kierroksia ja -aikoja. Meillä ei ollut RaceChronoa toiminnassa kun nähtävästi GPS mokkula ei oikein jekkase, mutta käsiajanotolla ja KLR:n perässä mentiin useita 1.28 kierroksia putkeen, ja parhaat 1.27 puolella. Vaihteistolaskuri sanoisi maksiminopeudeksi luokkaa 170-180kmh, noksun sisäinen GPS:llä sanoi että 195kmh mutta ei se nyt niin kovaa kuitenkaan. Kyyti on joka tapauksessa aika kylmä, pieni hipaisu jarrulle ennen pääsuoran mutkaan taittoa ja sitten lämä pohjassa taas mutka läpi - erittäin mukavaa! Kaikki tiimit keräsivät vauhtia hienosti koko ajoharjoittelun läpi - selvästi rata ja auto tuli entistä enemmän tutuksi niin vanhoilla kuin uudemmillakin tiimeillä. Ajaminen, liputukset ym. järjestelyt toimivat erinomaisesti tiimien yhteisellä panostuksella, ja esim. keltaisia lippuja tarvittiin lippumiesvaihdot poislukien vain hyvin vähän. Vielä kuudennellakin tunnilla oli kaikki autot vielä radalla, sitten kävi pieni kato kahden tiimin osalta, mutta todella hyviä kierrosmääriä kaikki tiimit kelasivat! Puavo / DWL Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.