Jump to content

Tänään lähdetään karhukulmaan yhdelle

Guest Sulevi Slug

Recommended Posts

Guest Sulevi Slug
Posted

Katos perkele ku se o mun ystävän Maurin nimipäivä.

-Mauri has left the builbing-

Guest Sulevi Slug
Posted

tässä karhunkulmalta kuvia . Nää kuvan liittämiset on vähän vaikeita joten koittakaa kestää .

ipassed_out_drunk_06.jpg

Posted

Kuvasta ei oikeen näy sivuprofiili. Onko kuvassa Sulevi itte vai herrasmies Mauri?

Guest Sulevi Slug
Posted

oli rankka reissu. tänään päästiin vasta takaisin karhukulmaan maurin kanssa.

on se hienoa miten ylöjärveltä pääsee viinapullojen voimin tallinnann ja takaisin

ensiviikolla uudestaan, pitää etsiä aluks vaan joku pirkko kenen nimipäiviä lähdetään juhlistamaan.

post-1-13888361494625_thumb.jpg

Guest Sulevi Slug
Posted

saa tana joku keijo mun pilkkimis ennätyksen tiellä . otan illalla pullon tai kaksi näkäräistä niin johan taas pilkkiminen onnistuu katotaan sitten kuka on kuka.

post-1-13888361495874_thumb.jpg

Guest Sulevi Slug
Posted

otinkin näkäräisen jo ja lähtihän nuo kaiken maailman kekkulit listoilla taakse . nyt voi lähteä ovelle notkumaan.

post-1-13888361496254_thumb.jpg

Guest Sulevi Slug
Posted
Täältä löytyy suleville paremmin käyvä 'peli'

Kyllä miehellä parta olla pitää . tollaset metro seksuaalisten kolmio parta jutut on ihan surkeita. kyllä se koko parta pitää miehellä olla jos ei oo niin vähintään pulisonkit . muut jutut on naisten hömpötyksiä.

Posted
Täältä löytyy suleville paremmin käyvä 'peli'

Tämä legendaarinen peli ei selittelyjä kaipaa, kelpaa kyllä Sulevillekin;

Sakarin peli

Jos ette heti saa peliä läpi niin ei kannata vetää hätäkänniä, ei se menny ekalla läpi mullakaan :-)

Guest Sulevi Slug
Posted

no tämä oli kunnon peli! hieman vaikia mutta selvitin haasteen jo kuudennella kerralla. harmi kun ei tulos listaa ollut olisin varmana ollut kärjessä. tällainen peli pitää saada karhun kulmaankin, asikkaat varmasti viihtyisivät paremmin.

Guest Sulevi Slug
Posted

taas mennään..,vappaailta ovelta eli "dörtsiltä".! sniif...

• 3 weeks later...
Guest Toheltaja
Posted

Sen kerran ku tota kairaa koitin niin vittu, voitin jossain arvonnassa jotain, minkä ne postittaa kotiin... kattotaan mitä tulee. Toivottavasti ei omaa kotisluugia :(

• 4 weeks later...
Guest Toheltaja
Posted

Saatana soikoon mikä palkinto. Saan ärrältä hakee 2 askia mynttonin kaira pastilleja. Yks molempia makuja :)

Guest Sulevi Slug
Posted

itse olen " kosamiittiin " näitä iskenyt. hyvin nousee hattuun ja akatkin tykkää kun henki raikastuu samalla. myös lisäksi ei tarvihte hampaita pestä aamulla tämä siis tiedoksi niille metro seksuaaleille jokta näin akkamaisia juttuja suorittaa

jos ei " kosamiittiin " oo varaa justiinsa niin oon myös tärpättiin sekoitellu. maalaus hommiin huononpi homma kun ohennetta ei sitte enää oo .

Guest Toheltaja
Posted

käykö sinol tai jarrukliineri 5l kannussa? Onneks mul on vesiliukoiset sisämaalit, niin sitä saa hanasta lantattua...