Jump to content

Tänään lähdetään karhukulmaan yhdelle


Guest Sulevi Slug

Recommended Posts

Guest Sulevi Slug

oli rankka reissu. tänään päästiin vasta takaisin karhukulmaan maurin kanssa.

on se hienoa miten ylöjärveltä pääsee viinapullojen voimin tallinnann ja takaisin

 

ensiviikolla uudestaan, pitää etsiä aluks vaan joku pirkko kenen nimipäiviä lähdetään juhlistamaan.

post-1-13888361494625_thumb.jpg

Link to comment
Guest Sulevi Slug
Täältä löytyy suleville paremmin käyvä 'peli'

 

Kyllä miehellä parta olla pitää . tollaset metro seksuaalisten kolmio parta jutut on ihan surkeita. kyllä se koko parta pitää miehellä olla jos ei oo niin vähintään pulisonkit . muut jutut on naisten hömpötyksiä.

Link to comment
Guest Sulevi Slug

no tämä oli kunnon peli! hieman vaikia mutta selvitin haasteen jo kuudennella kerralla. harmi kun ei tulos listaa ollut olisin varmana ollut kärjessä. tällainen peli pitää saada karhun kulmaankin, asikkaat varmasti viihtyisivät paremmin.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest Sulevi Slug

itse olen " kosamiittiin " näitä iskenyt. hyvin nousee hattuun ja akatkin tykkää kun henki raikastuu samalla. myös lisäksi ei tarvihte hampaita pestä aamulla tämä siis tiedoksi niille metro seksuaaleille jokta näin akkamaisia juttuja suorittaa

 

jos ei " kosamiittiin " oo varaa justiinsa niin oon myös tärpättiin sekoitellu. maalaus hommiin huononpi homma kun ohennetta ei sitte enää oo .

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...