SePi Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Varmaan yksi syy harrastamiseen on tämä jatkuva räplääminen, mutta kuinka monta päivää olet selvinny oikeasti ajossa olevalla volkkarilla ilman, että pientä laitettavaa alkaa ilmaantua? Luulin, että viime viikolla Pirkanmaalla käynnin jälkeen ei enää olisi laitettavaa, mutta nyt sitten saan pohtia, mihin lataus katosi, miksi jarrupoljin painuu niin syvään ja mikä on se kummallinen kronksutus jossain... Quote Link to comment
jori Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Varmaan yhden käden sormilla saa laskea ne päivät. Tossa olikin jo kohtuu pitkä aika, siis melkein viikko, ku kaikki pelas. Sitte hävis tyhjäkäynti. Vaikka olikin kaasarin sähköpiuha vaan lähteny pois paikoiltaan niin siinähän oltiin jo melkein sytkää säätämässä uudestaan tai ihmettelemässä että joko taas on bensuuni pumppu risa. Se on muuten kumma et mikä ihme siin on et pitää tulla sellai ihan hävytön paniikki päälle, ja helposti tekee virhe liikkeitä "korjatessa" vaikka se vika on just tyyliin irti päässy sähköpiuha:) Quote Link to comment
Mika Vainio Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Karvan päälle seitsemän kuukautta. Ihan tyytyväinen suoritukseen. =) Quote Link to comment
Guest Barn Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 barnilla 2 vuotta ja yli 10000 kilometriä ei muuta kuin öljynvaihtoa ja bensaa tankkiin..ja kuupelilla viimekesänä yli 3000 kilsaa ja vain bensaa tankkiin..moottoriin,uusiin jarruihin ja sähköjohtoihin kun satsaa eihän niissä voi olla vikoja.Vuosimallit 53-44. Quote Link to comment
Tanhis Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Eli Keep it simple and it won't let you down Quote Link to comment
Kaitsu Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Viime kesän kilometrit (2 päivää ja hinausautolla talliin) katsastuksineen jne tulivat kuplalla maksamaan 8,42e/km ilman polttoainekuluja - eli ei paljon kulutuksella väliä ;) Varhaispallo camperilla sen sijaan ajettu kahdesti Espanjaan ja takaisin, kolme kertaa Italiaan, koluttu Itä-Eurooppa jne.. Aina on ajamalla tultu kotiinkin, mutta auto onkin kärjetöntä sytytystä lukuunottamatta vakio. Keep it stock and enjoy life on the slow line.. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Kuplalla ajettu vuonna -89 tehdyn koneremontin jälkeen n. 60 000 km. Tehdyt huollot: sytytyksen- ja venttiilien säätöä, etuakselin rasvauksia, öljynvaihtoja, jarruhihnat, olisikohan yksi tai kaksi settiä tulppia, kytkinvaijeri ja vaihteensiirtäjän pusla. Juniksella ajettu vuoden 2008 alusta paljon ja huollot edellisen kaltaisia + painelaakeri, kondensaattori ja kärjet. Kolkilla ajettu 2004 alkaen eritäin paljon ja ainakin sata lähtöä varttimaililla. huollot öljynvaihtoja, säätöjä pari settiä tulppia, kunnes viime talvena kylmä sää -26 astetta + jäykät öljyt = pullahtanut öljynsuodattimen tiiviste ja seurauksena konevaurio. Quote Link to comment
Geronimo Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Kävin katsastaan 15.4. Ennen tätä herkistelin jarrut ja katoin valot, vilkut sun muut läpi talviseisokin jälkeen. Mitä lie olin voiteluaineissani räpeltäny kun sain korjauskehotteen toiselle etuvalolle. Oli poltin väärinpäin. :-) Tän jälkeen eiku lientä tankkiin ja ajamatonta tietä eteen... Ja siis -62 paksutolppa kyseessä Quote Link to comment
mick Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Ekalla tieliikennekuplalla ajelin pari kesää huoletta, bensaa tankkiin. Kilometrejä kertyi jotain 20 000. Nykyisellä harrastepelillä olen käynyt pari kertaa BIF, eli 466km aina käynti. Ei muuta ajoa, paitsi lähimmälle katsastusasemalle, eli 70km reissu. Ja osaa on vaihtunu joka välissä niin maan per.. paljon. Joku taisi laskeakkin kilometrihintoja, itse en kyllä uskalla... Toivottavasti tuo kirppu kestää paremmin... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.