Jarmo Lummi Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Mistä tunnistaa tupladelssien olevan niinsanotut turbokaasarit jos ei ole power jet mallia Mistä olette hommannu, keneltä voisi hommata tai kuka tehny sylinteriputkia? Deuz, tykinpiippu, märkäputki diesel yms. yms. Pro / Street Tietoja kiitos tarvittaisiin suoraan s-postiin tai YV jarmo.lummi@fi.abb.com Quote Link to comment
metake Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Ehkä helpoin tapa tunnistaa turbokäyttöön tarkoitettu dellu on katsoa niitä lyijytulppia kaasarin kyljessä. Turboversioissa ne on liimalla varmistettu. En kyllä tiedä että onko aina ja kaikissa, mutta näin olen ymmärtänyt että olisi. Quote Link to comment
HSuomi Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Jos jollain on tietoja ni miksi niitä ei voisi laittaa tähän kaikkien nähtäväksi? Quote Link to comment
harrastelija Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Itse olen ymmärtänyt että turbo mallissa näkee tiivisteet läppäakselissa kiihdytyspumpun vivun molemmin puolin. Näitä ei ilmeisesti ole vakiona. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 Sylinteriputkiasiaa? Quote Link to comment
mikan Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Eikös se ollut niin, että numeron perässä on B jos kyseessä on turbokaasari (vai olikos se D, ei voi muistaa). Ja kun avaa kohokammion, niin on massakoho ja kumikärkinen venttiilli. t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Eikös se ollut niin, että numeron perässä on B jos kyseessä on turbokaasari (vai olikos se D, ei voi muistaa). Ja kun avaa kohokammion, niin on massakoho ja kumikärkinen venttiilli. t. Mika D Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Jarmo Lummi said: Sylinteriputkiasiaa? Traktoripurkaamot kautta maan. Raakaputkista muokkas ainakin Jääskeläiselle paikallinen moottorikoneistamo mieleiseksi. Quote Link to comment
Recommended Posts