tono Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 ahistaako ketjusta: Kuplan kuskin puoleinen takavetari alotti vuotamisen, vaikka toissakesänä molemmat puolet uusittu läpikäynnin yhteydessä. Ei muuten mitää mut ois pitäny päästä takasin tampereelle opiskelemaan. HUOH. Noh kai sitä on jostain rahat revittävä tohon remonttiin ja käytävä ettimäs laina-auto joltai tutult. V*TU! ps 7000 kilometriä ajettu ton vaihdon jälkeen, notta tuskin on asennusvirhe? mitäs sinne laitetaan tilalle? tais olla joku brassi systeemi siel. köyhällä ei oo vara ostaa paskaa vai miten se meni? ei jaksais koko ajan uusia sinne niitä jarrukenkiä ja stefoja jos kerta 7000 kilsaa vaa kestävät : ( Quote Link to comment
tono Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 möh? onkos tampereella jotain osaliikettä mistä noi sais mukaan? sais vaikka sit viikonloppuna taas takapään kasaan, jos tampereelta jostain osasia(stefat ja jarrukengät) löytyy Nii ja jos jollai ois räjäytyskuvaa tosta napasesta, niin vois tarkistaa et siä on kaikki osat paikoillaa. Quote Link to comment
Virtanen Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Motonet myy jotain noista, parempia stefoja voisi saada mm. top-osasta (mitat mukaan). Sitten tarvitset O-renkaat ja paperitiivisteet akselille ja jarrukilven ja laakerin väliin. Tiivisteen molemmin puolin voi vetää ohuen kerroksen laadukasta tiivistesilikonia varmuuden vuoksi. Katso myös, että se stefaa vasten tuleva akseliholkki on sileä. Ja vanha konsti poistaa öljy jarrukegistä on polttaa se pois liekillä... Quote Link to comment
-AP- Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Ja vanha konsti poistaa öljy jarrukegistä on polttaa se pois liekillä... Vanhan kansan taikoja ... Jos uudet kengät maksaa vajaat kolmekymppiä, kannattaako kikkailla temppuja, jotka todennäköisesti kuitenkaan ei tuo apua kuin korkeintaan hetkellisesti ... Se metallihela tosiaan johon stefa nojaa, jos siinä on kovasti syöpymää niin varmasti 7000 km riittää syömään huulitiivisteen pilalle. Quote Link to comment
Virtanen Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Joskus on pakko turvautua perinnetietoon kun omat konstit loppuu ;-) Räjäytyskuvaa tuolta sivulta 56. http://www.volkswagen-classic-parts.de/ ... 79_155.pdf Quote Link to comment
-AP- Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Joskus on pakko turvautua perinnetietoon kun omat konstit loppuu ;-) Tottakai, eroa on siinä puhutaanko vuosikerrasta '52 vaiko '72 ... Quote Link to comment
hyeena Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Asiaa sivuten - onko nopeaa keinoa saada pyörä lukittua vetarin irroittamisen ajaksi? Perä siis tukevasti telineellä ja ilmassa ilman pyöriä ja ajatus ei kulje. Quote Link to comment
JaniM Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Käsijarru, jos toimii. Lyöntiavaimella auki. Muuten latikkoa/kulmatankoa pyöränpulteilla kiinni ja kampeamaan vastaan. Quote Link to comment
hyeena Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 taitaa mennä tosiaan kulmatanko pyörän pulteista maahan tms. Roikkuvat tosin narulla vaan nyt... Quote Link to comment
tono Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 onkos muuten tolla 3 & 40 euron stefa sarjalla oikeasti kuin iso ero? mietin vaan että kannattaako siihen kerralla riipasta se 30 eeroa vai ei? paruzzin kamoista siis kyse: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektrefwoord=1410 ja se nelikymppinen http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektrefwoord=1426 neljänkympin pakettiin kuuluu(?) toi laakeri, mut ei ainakaan fagin suojattulaakeri nuin paljoo maksa (35eeroa) vai onks toi joku holkki? Quote Link to comment
metake Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Niin, toinen on alkuperäinen (tai alkuperäislaatuinen) osa, ja toinen kakkoslaatuinen tarvike, etkä halua tehdä remonttia 7 tkm:n välein ja sä vielä mietit että kumman ottais.. :) Kallimmassa sarjassa on mukana holkki joka tulee stefaa vasten, ei laakeri. Quote Link to comment
tono Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Niin, toinen on alkuperäinen (tai alkuperäislaatuinen) osa, ja toinen kakkoslaatuinen tarvike, etkä halua tehdä remonttia 7 tkm:n välein ja sä vielä mietit että kumman ottais.. :) No siis lähinnähän mää tässä mietin että saako sillä kuin hyvin vastinetta rahoilleen. Kun jos tulot ('käteen jäävä' - ruoka yms...) on alle 200 kuussa ni joutuu aika tarkkaa miettii miten rahat käyttää, että riittää ens kesää ; )Kallimmassa sarjassa on mukana holkki joka tulee stefaa vasten, ei laakeri. Noni hyvä, eli sit ei tarviis arpoa et onks se holkki kui paskana, kun eipä siitä holkista kuvaa ole vaikka joku pari tuhatta kuvaa projektista onkin : D Quote Link to comment
tono Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Käskin iskän käydä heiluttelemassa akselia, josko ois laakerissa ollu väljää. Ei pystysuunnassa kuulemma ollu liikkunu, mut sisään ulos 2-3mm, miteskäs toi nyt oli. Pitikö sen olla ihan jempti et ei saa 'hölskyä' sisäänpäin yhtään? kun ei ite oo kattelemassa niin ajatus kule. ELi oisko kummiski vaa löysällä? joku tietää kumminki, kerro pois : ) Quote Link to comment
tono Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 Käskin iskän käydä heiluttelemassa akselia, josko ois laakerissa ollu väljää. Ei pystysuunnassa kuulemma ollu liikkunu, mut sisään ulos 2-3mm, miteskäs toi nyt oli. Pitikö sen olla ihan jempti et ei saa 'hölskyä' sisäänpäin yhtään? nii, muistikuvia? en haullakaan löytänyt ihan vastaavaa kysymyst. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.