NordBling Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Siinähän tuo otsikossa jo seisoo. Keskustelua, sana vapaa. Quote
Guest Tuoppi Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Itse ajattelin kokeilla harmaiden kybiläisten jälkeen 99 saabin etuiskareita. Kybit oli vähän vetelät, muutama nyökkäys tuli montun jälkeen ennen kuin tasottu. Saappilaiset pitäis olla jäykemmät jos auton painavaan keulaan on uskominen :) -Tuomas- Quote
Lasse Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Pistin saapin kaasut taakse ja johan alko sutiin. Eli liukkaaksi meni perä. Ei hyvä mutta kiva. Quote
NordBling Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 Mites konit, bilsteinit, spaxit sun muut? Quote
-MITO- Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Kerro vielä mitä meinaat sillä tehdä ?-) Kruisailla, suditella, kiihdytellä vaiko kuskata daameja mukavan pehmeesti? Quote
Tanhis Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Ja sitten kun pääset sille linjalle että mitä meinaat autolla tehdä niin sitten kerrot että kuinka paljon meinaat madaltaa. Quote
NordBling Posted October 14, 2010 Author Posted October 14, 2010 Kaikki käy :-) Ymmärrän toki eri käyttötarkoitusten tuomat vaatimukset, mutta haluankin tietää mitä on käytetty missäkin ja millä menestyksellä. Autojakin on useita, erilaisia ja eri meiningillä. Esim vaikka ripeä katuauto, ui matalalla mutta saa kantaa kuormansa kunnialla. Quote
ARTO Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Kaikki käy :-) Ymmärrän toki eri käyttötarkoitusten tuomat vaatimukset, mutta haluankin tietää mitä on käytetty missäkin ja millä menestyksellä. Autojakin on useita, erilaisia ja eri meiningillä. Esim vaikka ripeä katuauto, ui matalalla mutta saa kantaa kuormansa kunnialla. Oisko myös vääntösauvojen paksumpiin vaihtaminen silloin viisaampaa kuin ylikovien/pompottavien iskareitten laitto?! Quote
Guest Tuoppi Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Oliko sulla Lassa normi vääntösauvat vai vahvemmat? Mulla on splitin vahvemmat sauvat käytössä (en muista paksuutta) joten oisko sillä merkitystä. No joskus kun auton takas ajoon saa niin sithän sen näkee. -Tuomas- Quote
Hebster52 Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Tosta ainakin selviää takajousituksista vähän tietoo... ;) Quote
HSuomi Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 Mulla oli yks napsu takaa pois ja vakio iskarit -65:ssä. Toimi ok. Quote
NordBling Posted October 18, 2010 Author Posted October 18, 2010 Mulla oli yks napsu takaa pois ja vakio iskarit -65:ssä. Toimi ok. Mites jos on kaks napsuu, pohjaileeko kaikenaikaa? Quote
HSuomi Posted October 18, 2010 Posted October 18, 2010 Sitä en tiedä. Mut ku on 5 ihmistä kyydissä ni makaa pohjassa yhdellä napsulla. Vaikka oli jyrsitty pikku kolot lattoihin. Kohtalaisen kolkkoa kyytiä :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.