Guest Tola Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ongelmana on lämmityslaitteen kennon vaihto on monimutkaista tehdä onko jollain kokemusta asiasta mitä täytyy purkaa et saa vaihdettu kennosta toinen putki murtunut Quote Link to comment
mikko k Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Mistä näitä lukutaidottomia oikein tulee... www.ffp.fi Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Luulisin että yhdestä ja samasta osoitteesta. Nää kaikki vaikuttaa liian samanlaisilta... Jotakuta ahdistaa. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Näin tälläisen operaation vierestä. Ihan koko kojetaulu mittareineen, keskikonsoleineen, vehoiluineen jne piti purkaa. Julkee revohka. Quote Link to comment
Kape77 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Luulisin että yhdestä ja samasta osoitteesta Kyllä metsässä tatteja riittää. :) Quote Link to comment
Ketsa Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Mistä näitä lukutaidottomia oikein tulee... Niinpä... Viimeksi ne lukotaidottomat väänsivät kolffin katsastuksesta myydään ilmajäähyjä otsikon alla ;-] Quote Link to comment
Tanhis Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Eiköhän se homma ala sillä että otetaan kone pois edestä että saa lämppärinletkut auki (ovat tosivaikeessa paikassa koneen takana). Ja sitten kun kone on pois edestä ota ne kaksi torx ruuvia auki että saa vedettyä kennon ulos. Kenno muuten maksaa sitten 345€ varaosapuljusta ja 420€ marmoritiskillä. Eli itse vaihtaisin koko auton tai sitten asennuttaisin vanhasta kuplasta pakoputken ympärille tulevat lämmittimet menee kuulemma heittämällä paikalleen ja ainuastaaan pitää vetää lämppäriltä vaijeri jolla kontrolloidaan lämmön määrää. Ja sitten putket lämpökanavoihin. Quote Link to comment
karvanoppa Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Näin tälläisen operaation vierestä. Ihan koko kojetaulu mittareineen, keskikonsoleineen, vehoiluineen jne piti purkaa. Julkee revohka. Joo, tulipa tuokin homma loppukesällä tehtyä mutta normi setti volsumiehelle, kennoja kun menee kuin sieniä sateella. Koko koetaulu pois autosta mukaanlukien keskikonsoli. Quote Link to comment
karvanoppa Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Mistä näitä lukutaidottomia oikein tulee... http://www.ffp.fi Nii mikollakin sitten vissiin on vaan ilmajäähyjä pihassa? Myös käyttiksenä? Turha tulla kitisemään kun se oma hajoaa ja apuja tarttis. Quote Link to comment
mikko k Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Mistä näitä lukutaidottomia oikein tulee... http://www.ffp.fi Nii mikollakin sitten vissiin on vaan ilmajäähyjä pihassa? Myös käyttiksenä? Turha tulla kitisemään kun se oma hajoaa ja apuja tarttis. Suako ny rupes aharistamahan?? Etkä huomannu ekaan lauseeseen laittamaani vitsiä?? Kerranki sain olla eka vinoolija ku vesijäähyvehkeistä kysellään ilmajäähypalstalla! Soon palstalaasten tapa! Ookko huomannu? Jos mun käyttiksis on vikaa, niin emmä siitä tuu palstalle kitisemään, enkä ainakaa sulle. Vaikeeta se olis muutenki, ku sulla ei oo yhteystietoja enkä muutoonkaa tiä kuka soot... Sitäpaitsi, mähän annoin osoitteen mistä vois saada fiksumpia vastauksia... Täältä tähän. Quote Link to comment
ARTO Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Ventot on ihan kivoja, niistä saa edukkaasti kuplaan toimivan lämppärirakennelman:) Quote Link to comment
pipo_esa Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Ventot on ihan kivoja, niistä saa edukkaasti kuplaan toimivan lämppärirakennelman:) Olisko vinkkiä? Puhallinhässäkkä on sen näköinen ettei mene keulapellin alle mitenkään Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.