Guest Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Kyselen tässä topicissa tyhmiä. Elikkäs vaikka alkuun tämmönen. Näkeekö nokan niitit ainoastaan jos repäsee öljypumpun irti? Koneessa on nyt HD 26 pumppu. Pitäs hommata suodatinjalka. Luulisin et siel on vakio nokka, kun kaikki muukin tuntus olevan vakiota. Onko se vakio nokka nyt sit 3 vai 4 niittinen?? Kone on 1.3 AB. Auto on -72 kupla. 1200SP D 8/65> 34BHP 1300SP F 8/65 - 7/70 40BHP 1300TP AB 8/70 - 7/73 44BHP <--1300TP AR* 8/73 - 7/75 44BHP 1500SP H 8/65 - 7/70 40BHP1500SP L 8/66 - 7/70 40BHP1600SP B 8/68 - 8/70 40BHP1600TP AD 8/70 - 7/73 50BHP1600TP AE 8/70 - 12/72 50BHP1600TP AF 8/70 - 9/92 46BHP1600TP AH 8/71 - 7/74 47BHP1600TP AJ 8/74 - 1/80 50BHP1600TP AK 8/72 - 7/74 47BHP1600TP AS 8/73 - 1/80 50BHP Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Endoskoopilla vois varmaan tähystää jos sattus tuurilla olemaan sellainen lohko jossa on erillinen ö-täyttöreikä (uusiotuotanto tai 3-tyyppi). USB-endoskoopit on melko halpoja, oliko 30e Clas Ohlssonilla. Toki voi purkaa laturin ja ö-täyttöjalan (ja sen alla olevan "loiskelevyn" mutta helpommalla sen ö-pumpun purkaa. Quote Link to comment
Anssi Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Suodatinjalka ei käy tavallisen pumpun kanssa eli joka tapauksessa on irroitettava pumppu. Jos haluat tilata uuden ennen vanhan irrotusta voit purkaa pumpusta irti pelkän akselin ja mitata siitä kumpi malli sulla on. Quote Link to comment
Guest Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 kiitoksia. Pääsin pitkästä aikaa tallille säätelemään. Pumpun alta paljastu w110 nokka. Onkos kellään pahaa sanottavaa kyseistä systeemistä? http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1279 Ja toinen asia. Laturi pitäs saada purettua ja katottua mitä se on syöny. B+ pulttihässäkkä aiheutti vähä ongelmia ja tais joku johto katketa matkalla. Tuulettimen alla oleva pultti ei meinaa millän aueta (2 tasapintaa n.20mm lenkkiavain käy.). ei saa lukittua akselia mitenkään järkevästi. Onko tohon mitään kikkakonstia? Ei ollu tallilla samalla kierteellä olevia muttereita niin ei saanu sillä tavalla tehtyä lukkoa toiseen päähän.. kolmas asia.. Repäsin kannet irti samalla ja heti tuli sanomista kaverilta että ajelen liian hissukseen. karstaa karstaa. Pystyykö koneistamoiden pesukoneet puhistamaan karstatkin poies? vai mikä ois fiksu tapa? ei jaksais hammasharjalla hinkata viikkoa että sais kaiken öljyp#%¤an plus karstat pois. Quote Link to comment
metake Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Tuulettimen alla oleva pultti ei meinaa millän aueta (2 tasapintaa n.20mm lenkkiavain käy.). Ei siellä ole mitään pulttia. Tuo on puhaltimen kiinnityskappale, lähtee vetämällä pois. Quote Link to comment
Guest Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Tuulettimen alla oleva pultti ei meinaa millän aueta (2 tasapintaa n.20mm lenkkiavain käy.). Ei siellä ole mitään pulttia. Tuo on puhaltimen kiinnityskappale, lähtee vetämällä pois. voe "#¤"%#¤&¤/(/)&/(¤%"#"!¤"#¤%¤#&¤%/%&(&(¤#%"¤!¤"%#¤&¤%/&"#%"!#%¤"%¤%/¤%#/#/"¤%&"&"#"%¤¤¤¤&. Quote Link to comment
metake Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Huonolaatuinen kuva: Quote Link to comment
mite^ Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 liuottimessa liottaa ja sitten teijoon vaikka puolekstunniks niin rupee oleen puhdasta osaa sen jälkeen. vaikka pineline tai meta1 vai mikä lie oli. Viisaammat kieltäköön jos on patskoja mutta mulla ei oo osat mennyt miksikään. Quote Link to comment
Guest Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 mulla taitaa olla eri laturimalli? vaihtovirta? Quote Link to comment
Guest Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 liuottimessa liottaa ja sitten teijoon vaikka puolekstunniks niin rupee oleen puhdasta osaa sen jälkeen. vaikka pineline tai meta1 vai mikä lie oli. Viisaammat kieltäköön jos on patskoja mutta mulla ei oo osat mennyt miksikään. pinelinestä puhutaan aika hyvää googlen mukaan. joutuu huomenna käydä ettimässä. Quote Link to comment
metake Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 mulla taitaa olla eri laturimalli? vaihtovirta? Joo, toi on vaihtovirtalaturi ulkoisella säätimellä, mutta samalla periatteella se purkeaa, ja samat osat löytyy akselilta. Edit: Tuossa vaihtovirtalaturin kuva: http://www.1800vw.bizhosting.com/0.alt.htm Quote Link to comment
Guest Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 osaako joku kertoa tästä kannesta tarinaa? Mikä missä milloin... Quote Link to comment
Tanhis Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Itse puhaltaisin karstat lasikuulalla pois tai sitten soodalla koettaisin. Mutta sen operaation jälkeen pitäisi sitten koneistaa tai hioda sylinteriputken tiivistepinta. Quote Link to comment
Guest Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 käytin pelkästään pesussa r koneistuksessa . tuli suht hyvät. Quote Link to comment
Guest Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Onko etukontin kannen "ilmareikiin" mitään suojia? vai pitääkö me vaa hitsata umpeen? noi holet tos vw merkin alapuolella. (kuva jonkun projektista) download/file.php?id=25930&mode=view Quote Link to comment
Guest Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 mulla taitaa olla eri laturimalli? vaihtovirta? Joo, toi on vaihtovirtalaturi ulkoisella säätimellä, mutta samalla periatteella se purkeaa, ja samat osat löytyy akselilta. Edit: Tuossa vaihtovirtalaturin kuva: http://www.1800vw.bizhosting.com/0.alt.htm mites hemmetissä toi osa nro 20 lähtee irti? kaikki muut on lähteny väkivalloin. tohon ei sitä uskalla soveltaa. Quote Link to comment
Tanhis Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Nyt kyllä minäkin esitän tyhmän kysymykseni miksi sinä purat laturia atoimeiksi. Mielenkiinnosta tai onko se rikki ja meinaat korjata sen. Tai mahdollisesti mielessä suuremmat tehot uudelleen kääämityksellä. Quote Link to comment
Guest Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Nyt kyllä minäkin esitän tyhmän kysymykseni miksi sinä purat laturia atoimeiksi. Mielenkiinnosta tai onko se rikki ja meinaat korjata sen. Tai mahdollisesti mielessä suuremmat tehot uudelleen kääämityksellä. piuha poikki tosta B+ pultista. Sain sentään purettua kaiken. nyt kun vielä keksis jonkun hyvän patentin siihen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.