Jump to content

uusia t2:sia?


Guest m-sakari

Recommended Posts

Guest m-sakari

Moro

Varmasti aikaisemminkin jo esillä ollut asia mutta näin uutena en osannut vanhoista viestiketjuista tietoa "onkia".

 

törmäsin mielenkiintoiseen sivustoon netin syövereissä aikaani kuluttaen.

Jossa myytiin uusia t2 malleja, liene missä valmistettu mutta hauskan näköisiä ja jäi kytemään ajatus sen lopullisesta hinnasta suomeen kilvitettynä mikäli edes mahdollista.

 

Vähän toi talloo oikeitten harrastajien hienoja rakentelu taitoja mutta kun itse niin tumpelo ja retrot kiinnostaa.

 

sivusto löytyy www.danburymotorcaravans.com osoitteesta.

 

Ajattelin tästä lähteä asiaa setvimään sen verran käheitä pelejä ja näytti firman galleriasskin olen onnellisen näköisiä uusia omistajia.

 

kesää odotellessa

Link to comment

Laitteet tulee jostain eteläamerikasta ja niiltä puuttuu EU-tyyppihyväksyntä. Joskus kyselin hyväksyntää tuolta ja vastauksessaan lupasivat myydä mielellään auton joko brittikilvissä tai sitten ihan vaan ilman rekisteröintiä ...

Link to comment

Miten britit itse saavat noita kilpiin jos niiltä puuttuu EU-hyväksyntä, onko Briteissä voimassa jotkut erikoissäädökset? Muistelen, että aikoinaan oli samantyyppistä ongelmaa kun katselin yhtä Salossa myytävänä ollutta Meksikokuplaa, oli tuotu Saksasta ja sikäläinen erikoishyväksyntä ei kelvannut Suomen viranomaisille tjsp. Nyt ko. Kupla on kyllä Suomen kilvissä ja liikenteessä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...