Jump to content

jospa pysytään irti politiikasta tällä palstalla


Guest kili

Recommended Posts

Moro

 

jospa kukin pitää huolen, että käy äänestämässä (jos haluaa), mutta pidetään omana tietona. Volkkaripalsta ei minun mielestä ole mikään poliittisen agitaation palsta. Niitä riittää aivan muualla.

Link to comment
No ei tuota voi kieltääkään. Ettei nyt olis käyny silleen että kili ja Takis olis äänestäny Väyrystä ja tää meediapeli alkaa harmittamaan :)

 

 

Kyse ei todellakaan ole siitä mitä luulet, vaan minusta täällä olisi parasta ylläpitää volkkarihenkeä (ainakin vielä sitä on ollut) ja kinataan ja riidellään politiikasta muualla. Minun ajatuksillani ei ole mitään tekemistä pressanvaalien kanssa vaan mielestäni politiikka ja siitä jauhaminen sopii huonosti volkkariaatteeseen.

Link to comment

Heti ku homppeli pressaehdokas pääsee tokalle kiekalle niin täällä, Suomen sisä- ja ulkopoliitikan kuumassa ytimessä eli Volkkaripalstalla, puuhataan täysbannia politiikalle ja keskusteluille siitä. Muahahaha!

 

Hyvä jätkät, älkää vaan kumartuko Pekan lähellä ei tiedä mitä tapahtuu :)

 

a.aaa.jpeg

 

Eiköhän se hetero nää vaalit vie kuitenkin, vaikka kuinka puhuttaisiin politiikkaa (tai ei).

 

P.S. En äänestäny homppelia, enkä äänestä jatkossakaan.

Link to comment

Hieno homma. Ei siis politiikkaa. Tarkoitus ei siis ollut yllyttää ketään. Ja mulle on aika yhdentekevää kumpi voittaa, mutta kun toisella sattu oleen volkkari niin ajattelin et ehkä mielenkiintoo/kaimoja löytyy... Mut tajusin, että tämä on näköjään joillekin arka aihe. PIONT TAKEN. Otetaan toi ajelu vaikka syöpälapsille ensi kesänä. Se tuskin ainakaan loukkaa kenenkään tunteita...

 

Hyvä pressa tulee kuitenkin. Itse ainakaan lähde solvaan kumpaakaan. Ei kuulu tapoihin.

 

Onnee molemmille.

Link to comment
Otetaan toi ajelu vaikka syöpälapsille ensi kesänä.

 

 

Hyvä idea ja mielestäni vokkaristihenkeen sopiva.

 

En usko että onnistuu... Veikkaan että joku nauraa niille kun ne on erilaisia kuin me muut ja eivätkä he ole tehneet suomen eteen niin paljon kuin sotaveteraanit.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...