Guest Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Joku täällä ehdotti kupla-ajelua Haaviston kunniaksi (sitä ketjua ei enää voinut kommentoida) ja se olisi todella hauska idea! Jos joku sellaisen organisoisi yrittäisin ehdottomasti päästä mukaan. Tämä tietysti vain niille jotka Haavistoa kannattavat eikä olisi mitenkään tämän foorumin varsinainen kannanotto. Jani Link to comment
HSuomi Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Lentosotakoulun kunnioitus-ajot voisi pitää samalla. Link to comment
pem65 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Joo pakoputki miehet voisivat pyytää Pekalta henkilökohtaisen ajelun. Link to comment
Lasse Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Ajelkaa siinä b-rapun edessä p***urallinne... Taitaa haavisto-porukalla on häiriö ymmärryksessä, tai joku hätä.. Link to comment
Tanhis Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 jeppe80 Liittynyt: 28.1.2012 9:55 Viimeisin käynti: 28.1.2012 10:05 Viestejä yhteensä: 1 Ja näköjään Haavistosta ei kehdata edes omalla nimimerkillä kommentoida vaan pitää uusi alter ego luoda. Tässä olisi sheriffeille tehtävää katsoa että kenellä on sama ip :) Ja autoharrastajana en ikinä äänestäisi vihreiden edustajaa. Link to comment
Guest Tepy Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Varoitus! Mikäli vastaa tulee -50 luvun museokatsastettu, -64 cabriolet tai -69 "punainen" kupla, niin morjenstatko? Sillä sehän voi olla.... Link to comment
Guest kili Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 aletaan samantien perustaa sosialidemokraatiset volkkaristit, kepu-volkkaristit, kokoomus-volkkaristit, svenkatalande volkswagen grupp, ja niin edelleen ja ajellaan kaikki omissa porukoissa ei tuu tapahtumiin enää ruuhkaa ja kaikki on varmaan erittäin tyytyväisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitten tietty pitää julkaista ainakin viittä eri lehtee. eihän kukaan voi lukea väärän aatteen lehteä. Viidet valtakunnalliset volkkaritapahtumat ja jokaiselle autoon näkyvä merkki, ettei vaan moikkaa väärän puolueen kerholaista. eiks niin? Link to comment
tolvana Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Pilatkaa nyt tääkin palsta tuputtamalla kakkosta armeijankäyneille perussuomalaisille heteroille. Parempi paikka näille keskusteluille ois DTM taikka suomi24. Tulis jo 6.2 niin kakkakeskustelu loppuisi. Suomi osoittaa suvaitsevaisuutensa 5.2.2012. Link to comment
Kössi Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Heh, haluaisin nähdä "tosi"harrastajan ilmeen, kun esim. BIF:iin saapuisi musta, homo, vasemmistoviherpiipertäjä volkkarillaan :) Menisin kyllä samantien tarjoamaan lasillisen :D :D :D Link to comment
Guest Rampe Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 politiikan sotkeminen harrasteautopalstalle on kyllä niin tosi fiksua. Link to comment
Guest Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Miten mä mittaan -97 td golffin hehkut. Muutama on pimeänä... Eikäku sitä vaan piti sanomani, notta älkää syöttäkö röllejä. Link to comment
Guest k24032 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Vinkkinä vaan!!! Tämä aihe on täällä arka. Yritin itse ehdottaa vastaavaa aikaisemmin, mutta kunnioituksesta muita volkkaristeja kohtaan päädyimme kavereiden kanssa luopua ajatuksesta. Ajellaan volkkareita yhdessä ei poliittisissa merkeissä. Toivon kuitenkin, että me ei lähdetä solvaamaan volkkarimiehinä ketään... Ainakaan en itse siihen ryhdy. Ja Tapahtumissa minulle on aivan yhdentekevää mistä puolueesta kuski on. Puhumattakaan seksuaalisuudesta. Kuplat kunniaan, oli omistaja kuka vain... tämä on ainakin minun tapa ajatella. Link to comment
Guest kili Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Kuplat kunniaan, oli omistaja kuka vain JUST NIIN Link to comment
HSuomi Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Ennustus: Tulee vielä kaksi Haavisto aiheista threadia palstalle ennen vaaleja. Link to comment
DWL_Puavo Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 jeppe80 Liittynyt: 28.1.2012 9:55Viimeisin käynti: 28.1.2012 10:05 Viestejä yhteensä: 1 Tässä olisi sheriffeille tehtävää katsoa että kenellä on sama ip :) Höh, ei ollu kukaan samasta IP:stä kirjoittanu, eipä sillä että sitä olis voinu julkaistakaan. Tää foorumin moderointi on herkkä laji :) Link to comment
Kape77 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Juu, ei oo kenenkään altteri kyseessä :P Jännä silti, että jeppeä kiinnostaa suomen vaalit vaikkei ole äänioikeutettukaan. Tai mistäs minä tiedän... Jos on vaikka työmatkalta innostunut viestiä laittamaan :) Link to comment
Recommended Posts