Jump to content

Haavisto - kuplamies!!


Guest jeppe80

Recommended Posts

Joku täällä ehdotti kupla-ajelua Haaviston kunniaksi (sitä ketjua ei enää voinut kommentoida) ja se olisi todella hauska idea! Jos joku sellaisen organisoisi yrittäisin ehdottomasti päästä mukaan. Tämä tietysti vain niille jotka Haavistoa kannattavat eikä olisi mitenkään tämän foorumin varsinainen kannanotto.

 

Jani

Link to comment

6681_fingerpori_juna_1.gif

 

jeppe80 Liittynyt: 28.1.2012 9:55

Viimeisin käynti: 28.1.2012 10:05

Viestejä yhteensä: 1

 

Ja näköjään Haavistosta ei kehdata edes omalla nimimerkillä kommentoida vaan pitää uusi alter ego luoda. Tässä olisi sheriffeille tehtävää katsoa että kenellä on sama ip :)

 

Ja autoharrastajana en ikinä äänestäisi vihreiden edustajaa.

Link to comment

aletaan samantien perustaa sosialidemokraatiset volkkaristit, kepu-volkkaristit, kokoomus-volkkaristit, svenkatalande volkswagen grupp, ja niin edelleen ja ajellaan kaikki omissa porukoissa ei tuu tapahtumiin enää ruuhkaa ja kaikki on varmaan erittäin tyytyväisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Sitten tietty pitää julkaista ainakin viittä eri lehtee. eihän kukaan voi lukea väärän aatteen lehteä. Viidet valtakunnalliset volkkaritapahtumat ja jokaiselle autoon näkyvä merkki, ettei vaan moikkaa väärän puolueen kerholaista.

 

eiks niin?

Link to comment

Pilatkaa nyt tääkin palsta tuputtamalla kakkosta armeijankäyneille perussuomalaisille heteroille.

Parempi paikka näille keskusteluille ois DTM taikka suomi24. Tulis jo 6.2 niin kakkakeskustelu loppuisi.

 

Suomi osoittaa suvaitsevaisuutensa 5.2.2012.

Link to comment

Vinkkinä vaan!!! Tämä aihe on täällä arka. Yritin itse ehdottaa vastaavaa aikaisemmin, mutta kunnioituksesta muita volkkaristeja kohtaan päädyimme kavereiden kanssa luopua ajatuksesta. Ajellaan volkkareita yhdessä ei poliittisissa merkeissä. Toivon kuitenkin, että me ei lähdetä solvaamaan volkkarimiehinä ketään... Ainakaan en itse siihen ryhdy.

 

Ja Tapahtumissa minulle on aivan yhdentekevää mistä puolueesta kuski on. Puhumattakaan seksuaalisuudesta.

 

Kuplat kunniaan, oli omistaja kuka vain... tämä on ainakin minun tapa ajatella.

Link to comment
jeppe80 Liittynyt: 28.1.2012 9:55

Viimeisin käynti: 28.1.2012 10:05

Viestejä yhteensä: 1

 

Tässä olisi sheriffeille tehtävää katsoa että kenellä on sama ip :)

Höh, ei ollu kukaan samasta IP:stä kirjoittanu, eipä sillä että sitä olis voinu julkaistakaan. Tää foorumin moderointi on herkkä laji :)

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...