Jump to content

Takaluukku englannista suomeen millä järkevintä.


Recommended Posts

Eli homman nimi olis tällänen pitäisi saada juniksen kapea takaluukku englannista suomeen.

 

Leveys ~90cm Korkeus ~15cm Pituus ~73cm

 

Itse olen ihan kehällä näistä isommista ulkomaan lähetyksistä eli siksi kyselen vaihtoehtoja.

Link to comment
Haluatko siis itse hommata tuontirahdin? Esim. GLS tekee sellaisia, ehkä yksityishenkilöillekin.

 

http://www.gls-finland.com/www/page.php?cat=25

 

Halvempi tietysti, jos joku voi kiikuttaa postiin lähtöpäässä.

 

Tästä oli ensiksi juttua että minä hoitaisin lähetyksen mutta jos lähetys onnistuu helpoiten niin että kaveri kiikuttaa sen lähimpään postiin niin eiköhän senkin saisi järjestymään.

Link to comment
Ehdottomasti myyjä lähettää kuorma-autorahdilla. Taitaa koukkia norjan/ruotsin kautta kohti suomea.

Viikossa tulee.

 

Tätä myyjä käytti http://www.dpd.co.uk

 

Pari kuukautta sitten n 25 kg 1.5m pitkä paketti suomeen kotiovelle. Kulut 10 puntaa.

 

Onko noita kuorkkuri rahti firmoja muita kuin tuo dpd kun vaatii kerran jonkun tilin että tuon kanssa saa lähetettyä.

 

Tai voisiko joku auttaa kyseisen asian kanssa pientä korvausta vastaan.

 

Tai pitää ilmeisesti koettaa huomenna soittaa vielä suomen pään asiakaspalveluun.

Link to comment
Guest VenaCavaInferior

En tiiä miten toimii Englannin päästä, mutta Saksasta tilannut isompia romuja niin postin kautta tulee hyvin. Sieltä tavara postiin ja DHL tuo suomessa ovelle. Kaiken lisäksi rahdin kustannukset olivat minimaaliset ja itse toimitus melko nopea. Voisin olettaa että Englannin posti on samaa hinta luokkaa kuin Saksa eli ihan käypä vaihtoehto toisin kuin Meidän RYÖSTÖ hintainen itella.

Link to comment
En tiiä miten toimii Englannin päästä, mutta Saksasta tilannut isompia romuja niin postin kautta tulee hyvin. Sieltä tavara postiin ja DHL tuo suomessa ovelle. Kaiken lisäksi rahdin kustannukset olivat minimaaliset ja itse toimitus melko nopea. Voisin olettaa että Englannin posti on samaa hinta luokkaa kuin Saksa eli ihan käypä vaihtoehto toisin kuin Meidän RYÖSTÖ hintainen itella.

 

170£ Eli ei tule kysymykseen isompien pakettien kanssa.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Torstai lähti lontoosta noin 100 km pohjoseen keskiviikkona saapui raumalle.

 

Paketti tuli saksan (HERNE-BOERNIG) ja köpiksen kautta helsinkiin.

 

Kuriirina toimi UPS

 

Eli abaut viikko kun oli viikonloppu välissä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...