Jump to content

'78 pallokeula


KimmoH

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Erittäin hieno tuosta tulee, vähän kiirus VW Openiin mutta Bug in Finniin helposti! ...lukaisin tuolta että "tuulilasia vaille". Kattoverhoilu tulee etureunastaan tuulilasin tiivisteen alle, joten se olisi hyvä asentaa ensin. Tai tehdä niinkuin mie eli ajella pari kesää ilman kattoverhoilua kun kehtuuttaa ottaa lasi irti :)

Link to comment

Vähän muutakin vielä puuttuu kuin tuulilasi ;) Viime Biffissä tosin näin, että moottori syntyy hetkessä joten olen laskenut sen varaan, että kone syntyy noin kahdessa tunnissa :D

 

Suurin rypistys tässä taitaisi enää olla koneen ja vaihteiston rakentaminen. Jälkimmäistä olen tosin suunnitellut jo vahvasti ulkoistavani jollekkin osaajalle tai sitten ostan valmiin lootan jostain. Jos ensi viikolla ehtisi vanhaa moottoria purkamaan ja saisi selville onko siitä mihinkään.

 

Mulla on kabiinin katon etuosa vähän erimoinen eli sinne ei tule perinteistä kattoverhoilua mutta siitä lisää tuonnempana.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Välikommentti taas tuohon vetareiden suojakumiasiaan. Tässä ei kannata JustKampersin laatuun luottaa kuten just huomasin auton alle kurkatessani - miulla kaikki neljä suojakumia vaihtokunnossa ensimmäisen vuoden jälkeen. Jokainen neljä uutta kumia ovat haurastunut ihan halkeilleeksi joka paikasta (myös paikoista jotka eivät kulu, esim. vetaria vasten olevasta päädystä). Talvella piti jo yksi riekaleeksi revennyt vaihtaa ja näkys yhdessä olevan nytkin halkeama eli VW Openin jälkeen menevät kaikki vaihtoon. Liekö nämä loppu siksi etteivät ilkeä myydä: http://www.justkampers.com/211-501-149-cv-boot-inner-or-outer-for-vw-t2-bay-and-vw-t25-1967-1992.html . Febi/Bilstein -osaston samoten kun GKN:n, Löbro:n jne pitäisi olevan hyviä toisin kuin nuo halvemmat.

Link to comment

Jaa-a, kannattanee kysäistä JK:lta että ovatko parempilaatuiset nuo "Preservation" -tuotelinjan kumekset kun nuo mitkä mie tilasin ja jotka menee nyt kaikki loput 3 vaihtoon. TAI sitten jos saisi pienellä lisähinnalla deluxe-bundlen jossa olis nuo Febi / Bilstein -kumit. Nivelet nyt kestänee tulevat kilometrit ja -tehot.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Hyvä hyvä, tällaisia projekteja kun seuraa täällä niin se antaa kummasti potkua omaan kupla projektiin, kun joku ihan oikeasti tekee autoja tällaisella kärsivällisyydellä ja viitsimisen määrällä!

Eikun vaan iso peukku tälle!! Hieno tulee.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Välikommentti taas tuohon vetareiden suojakumiasiaan. Tässä ei kannata JustKampersin laatuun luottaa kuten just huomasin auton alle kurkatessani - miulla kaikki neljä suojakumia vaihtokunnossa ensimmäisen vuoden jälkeen. Jokainen neljä uutta kumia ovat haurastunut ihan halkeilleeksi joka paikasta (myös paikoista jotka eivät kulu, esim. vetaria vasten olevasta päädystä). Talvella piti jo yksi riekaleeksi revennyt vaihtaa ja näkys yhdessä olevan nytkin halkeama eli VW Openin jälkeen menevät kaikki vaihtoon. Liekö nämä loppu siksi etteivät ilkeä myydä: http://www.justkampers.com/211-501-149-cv-boot-inner-or-outer-for-vw-t2-bay-and-vw-t25-1967-1992.html . Febi/Bilstein -osaston samoten kun GKN:n, Löbro:n jne pitäisi olevan hyviä toisin kuin nuo halvemmat.

Heritage näyttäis myyvän myös alkuperäsiä

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...